Guest Kaptein Fredrik Svart 24.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2016 Heisann. Jada det er fremgang i båten. Siste turen(slutten av august) så tok båten inn store mengder vann. Jeg pumpet ut kanskje 200 liter vann totalt på en dagstur, pga akseltetninga som lakk. Det sprutet inn vann, og jeg måtte lense mens vi var underveis. Nå den siste uken har jeg begynt å demontere en del ting for å komme til og få jobbet der nede i kjølsvinet, blandt annet vasket skikkelig i alt av maskinrom, kjølsvin og rommet roropplegget er i. Fortsettelse følger naturligvis når jeg får gjort noe mer spennende enn vasking og presenningsstativ Sitér dette innlegget Link to post
EvenLeonhardsen Svart 25.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2016 oi oi såpass hehe.. bra du kom deg til land da :Pmå slenge ut flere bilder da ;) Sitér dette innlegget Link to post
fletcherwindsor Svart 11.August.2020 Del på Facebook Svart 11.August.2020 Hvordan gikk det forøverig videre med soluxen?? Sitér dette innlegget Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords) 351Windsor (5.8L) V8 VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.