Jump to content

Youtube, båtrelaterte filmer


Gtir_man

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
On 9/22/2018 at 10:26 AM, Kaptein Nemo said:

Denne kanalen er kjempe bra for de som liker oppusssingsprosjekter

https://www.youtube.com/user/madsdahlke

 

Ja denne var interessant og detaljert selv om det litt langtekkelig med gjentagelser og snakk om hva som skal skje osv og så er det stort sett bilder av fjeset hans og egentlig lite jobbing. Har allerede sett flere episoder, men hoppet rett på der han fikk ny båt (Athena).

Redigert av Duppe (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Eg kan ikkje huske å ha høyrt prisen nei. Har berre sett til ep 114 enno. Men ja, eg har også lurt ein del på det. Men som du seier, så er det mykje bra potesial i båten. Kjekke båter dei der Hans Christian båtene. Har egentlig berre høyrt positivt om det merket. Om eg kjem over prisen så skal eg prøve å huska tråden her :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
Guest Avmønstret#
Steini skrev On 30.9.2019 at 17.08:

Eg kan ikkje huske å ha høyrt prisen nei. Har berre sett til ep 114 enno. Men ja, eg har også lurt ein del på det. Men som du seier, så er det mykje bra potesial i båten. Kjekke båter dei der Hans Christian båtene. Har egentlig berre høyrt positivt om det merket. Om eg kjem over prisen så skal eg prøve å huska tråden her :thumbsup:

 

Mener han sa "fifty grand is all we have" i episoden hvor de omtaler kjøpet, må vel da være dollar skulle en tro. 

 

Jeg kan ikke noe om Hans Christian, men må innrømme at, ut fra videoene av båten, syns jeg selger fikk mer enn godt betalt.... for å si det mildt. Men klart, dyktige og arbeidsomme folk klarer å få orden på mye. 

 

Veldig kjekk "vlog", liker godt lynnet til australiere, godt humør og lite selvhøytidelige. Totalt blottet for påtatt "mindfulness", yoga og annet jeg får spasmer av ;-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...