Jump to content
Gtir_man

Youtube, båtrelaterte filmer

Recommended Posts

Code0   
Code0

Mye bra boathandling i TP52 regattaene utenfor Valencia denne uka, søk på youtube på TP52 valencia 2018, da finner du for eksempel denne: 

Duppe   
Duppe
On 9/22/2018 at 10:26 AM, Kaptein Nemo said:

Denne kanalen er kjempe bra for de som liker oppusssingsprosjekter

https://www.youtube.com/user/madsdahlke

Ja denne var interessant og detaljert selv om det litt langtekkelig med gjentagelser og snakk om hva som skal skje osv og så er det stort sett bilder av fjeset hans og egentlig lite jobbing. Har allerede sett flere episoder, men hoppet rett på der han fikk ny båt (Athena).

Edited by Duppe

Lenasmartin20   
Lenasmartin20

Har en timelaps video fra St Hans feiring i Kragerø i år (2018)  Del gjerne hvid du liker den!

Kaptein Bang   
Kaptein Bang

Ser frem til våren nå..... Går raskt fremover. Herlig å se igjennom mange fine filmer fra kysten! 

.......og som jeg gleder meg til SUP-yoga. 😱☀️

Edited by Kaptein Bang

Sjøbliss   
Sjøbliss

Litt usikker på om jeg synes den er fin, men innovativ og masse kule løsninger!

Teerex   
Teerex

Her var det mye muffens som skjedde

Kenneth82   
Kenneth82

En kort feel-good snutt fra helgens seilas Sandnes - Båly :smiley:

Steini   
Steini

Kom over ein kjekk serie på youtube som heiter life in a nutshell.

Gunga Din   
Gunga Din

Takk for tipset Steini.........

den var kul.....alt vad de finner i båten..........ojda her ligger det en watermaker !!........:smiley:

Steini   
Steini

Ja var kjekt å følga med på dei. Informativt og flinke folk synest eg.

Var litt som når me kjøpte nauticaten, der det også dukket opp ein heilt ny spectra watermaker, som ikkje ein gang var montert,hehe.

Gunga Din   
Gunga Din

Har de sagt vad de gav for båten i det skikket hun var......har bare sett 3-4 avsnitt enn så lenge

når de får litt tid å ‘shine opp’ treverket.....så får de en superflott Hans Christian:smiley:

Steini   
Steini

Eg kan ikkje huske å ha høyrt prisen nei. Har berre sett til ep 114 enno. Men ja, eg har også lurt ein del på det. Men som du seier, så er det mykje bra potesial i båten. Kjekke båter dei der Hans Christian båtene. Har egentlig berre høyrt positivt om det merket. Om eg kjem over prisen så skal eg prøve å huska tråden her :thumbsup:

PiperBill   
PiperBill

Regatta møter speedbåtløp. Smøgen

janet   
janet

grei tidtrøyte, denne viser forsåvidt grov sjø rimelig godt (innimellom, ikke hele tiden)

Pinkvin   
Pinkvin
Steini skrev On 30.9.2019 at 17.08:

Eg kan ikkje huske å ha høyrt prisen nei. Har berre sett til ep 114 enno. Men ja, eg har også lurt ein del på det. Men som du seier, så er det mykje bra potesial i båten. Kjekke båter dei der Hans Christian båtene. Har egentlig berre høyrt positivt om det merket. Om eg kjem over prisen så skal eg prøve å huska tråden her :thumbsup:

Mener han sa "fifty grand is all we have" i episoden hvor de omtaler kjøpet, må vel da være dollar skulle en tro. 

Jeg kan ikke noe om Hans Christian, men må innrømme at, ut fra videoene av båten, syns jeg selger fikk mer enn godt betalt.... for å si det mildt. Men klart, dyktige og arbeidsomme folk klarer å få orden på mye. 

Veldig kjekk "vlog", liker godt lynnet til australiere, godt humør og lite selvhøytidelige. Totalt blottet for påtatt "mindfulness", yoga og annet jeg får spasmer av ;-)