Jump to content
Gtir_man

Youtube, båtrelaterte filmer

Recommended Posts

janet   
janet

Australias svar på Saltstraumen;

været er bedre der i hvert fall

Steini   
Steini

@Pinkvin 

Ja då veit me da :) 

Men som du seier, så har dei kansje ikkje gjort noko røverkjøp, hehe.

Det er ein kjekk vlog ja, og ein får ein del kjekke tips og triks.

Og heilt enig i det du seier om yoga,mindfulness osv. Blir fort lei slikt. Starta nett å sjå på vlogen til sv Bora Bora. Den virka grei sålangt, dog har eg berre sett 18 episoder enno.

Pinkvin   
Pinkvin
Steini skrev for 3 timer siden:

Og heilt enig i det du seier om yoga,mindfulness osv. Blir fort lei slikt. 

Liker godt å se noen, eller selv sitte og pusle med noe i cockpit mens de seiler avgårde, eller sitte til rors og speide utover. Seiling er "mindefullness" pr. def. 

Men for all del, om lettkledde, vakre og myke kvinner vil vri kroppen sin i de rareste posisjoner stående opp ned på ett SUP brett i perfekte omgivelser så for all del. En skal jo ikke klage på å få "ta del", men ikke for mye, det er ikke så veldig interessant ;-)

Dykker   
Dykker

Jeg konverterte fra Fairline Phantom motorbåt til Bavaria seilbåt på sensommeren. Det ble båtopplevelse det  :-)

Skru på lyd. Første seilas med Tingeling i september, og det i skumring/natt. Nesten Onedinlinjen dette for oss som husker serien på NRK på syttitallet. Musikk er som sikkert alle har gjettet; "Adagio of Spartacus and Phrygia" by Aram Khachaturian.

Pinkvin   
Pinkvin

Fant en Youtubekanal som var temmelig annerledes :-) Utgangspunktet er likt mange andre youtubekanaler, ungt par, masse pågangsmot og lite penger. 

Ble kjapt i godt humør av å se på disse to. Først i gang med ett husbåtprosjekt, som blir lagt på is for å hente et enda mer (håpløst?) katamaranprosjekt. 

For å oppsummere kort så er vel i grunnen det meste mulig så lenge det flyter ;-) Ikke så mange filmer foreløpig, men litt er det jo. 

https://www.youtube.com/channel/UC7gfYCn5BwJVeqyd2ob691g

Pinkvin   
Pinkvin
Pinkvin skrev On 12.11.2019 at 17.36:

Fant en Youtubekanal som var temmelig annerledes :-) Utgangspunktet er likt mange andre youtubekanaler, ungt par, masse pågangsmot og lite penger. 

Ble kjapt i godt humør av å se på disse to. Først i gang med ett husbåtprosjekt, som blir lagt på is for å hente et enda mer (håpløst?) katamaranprosjekt. 

For å oppsummere kort så er vel i grunnen det meste mulig så lenge det flyter ;-) Ikke så mange filmer foreløpig, men litt er det jo. 

https://www.youtube.com/channel/UC7gfYCn5BwJVeqyd2ob691g

Syns jeg ser tendensen til en ny sjanger seilvideoer, "Redneck sailing" ;-). Ikke negativt ladet fra min side men folk med mer pågangsmot enn penger som ser muligheter der andre kanskje hever nesen et par hakk og går forbi. Uansett, jeg syns det er kjekt å se på. Sailing Good, Bad, and Ugly

https://www.youtube.com/channel/UCSpPCvsStba64VTs-dy2sRw

Arne Henriksen   
Arne Henriksen
6 hours ago, Pinkvin said:

Uansett, jeg syns det er kjekt å se på. Sailing Good, Bad, and Ugly

Jau. Skjønner hva du mener...Capture.JPG.397f4103cc3abe5c95431ef8e448ebf7.JPG

Sjøbliss   
Sjøbliss

Click bait. Enkel oppskrift for oss enkle menn. Selv Delos har gjort det mye, men det gjør ikke innholdet alltid dårlig. 

Pinkvin   
Pinkvin
Duppe skrev 45 minutter siden:

Skikkelig horing

Det handler om å "bjuda på" ;-) Politisk korrekt yoga i soloppgang er nå litt kjedelig da ;-)