Jump to content

Østfoldtreffet 2012


Pettern1972

Forslag til Dato:  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

jeg vil også fremme en spesiell takk til Polarn som på vei hjem fra treffet lage noen deilige hekkbølger til meg!

tusen takk skal du ha!!!! :lol: :lol: :lol:

 

Alltid lurt på hvordan min egen hekksjø føles ut som, fra der jeg sitter ser de ikke så veldig store ut.

Men var bølgene store? :saint::pray:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Pettern.

 

Frua sitter ved frokosten og snakker om den synginga di , nå skal ho laste ned helbillis og greier etterpå sier ho... fått den på hjernen :)

 

Det bør settes som et krav for neste treff at du og lovarten og han andre speller igjen,.,.,. og frua di au,.

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Jaja folkens. Er vel på tide med en innrømmelse her. Nytt Østfoldtreff 2013 på Sand Marina 14-16 juni 2013.

 

Samme fremgangsmåte som sist. Påmelding med navn, profilnavn, båttype, lengde og bredde sendes til ostfoldtreffet@baatplassen.no

 

Følg oss på https://www.facebook.com/groups/ostfoldtreffet/

 

Hilsen Pettern og gjengen

 

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...