Jump to content

Østfoldtreffet 2012


Pettern1972

Forslag til Dato:  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Var innom en tur på motorsykkel i dag for å ta VHF SRC-sertifisering. Vi trengte å lufte oss, både jeg og sykkelen.Ikke så store VHF-gjengen, men vi hadde det hyggelig i 3 timer. Deretter var det eksamen... :)

Tror de fleste klarte seg greit. Fikk ikke svar med en gang, men en rask gjennomgang i plenum etter at prøvene var levert tyder på at jeg hadde en feil eller to. Det kan jeg leve med.

Så da ble det lisensregistrering og gode greier med en gang. Til uka blir det en tur innom Seatronic og plukke med seg en VHF. Helt lovlig...;)

 

Hadde dessverre ikke anledning til å bli så lenge pga stramt program på hjemmebane, men de jeg snakket med var ihvertfall hyggelige folk :)

Redigert av Honduras (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ser ut som ett veldig hyggelig treff :flag_bp:

 

Får se om jeg får frakta Solluxen ned til sjøen til neste år for å bli med på treffet(om det blir noe treff neste år).

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

vi vil takke for et kjempefint treff i helgen. Ikke minst bør det rettes en stor takk til arrangørene, med Pettern72 i spissen, som har gjort en kjempeinnsats med gjennomføringen av treffet. Her var det noe for absolutt alle aldere. Rammen rundt treffet var veldig bra samtidig som det ble gjennomført på en skikkelig måte. Mye hyggelige båtfolk, ikke minst. Det er ingen tvil om at vi også kommer til neste år........hvis det blir noe, Pettern...............

 

Skal få lagt ved noen bilder. sliter litt med opplastning.

 

mvh

Draco 2900

Link to post
Share on other sites

Hei Polarn takk for igår,bilde 693 er lita. kjempetreff koste oss hele tiden, venter allerede på neste års treff hvis det blir noe, håper det.Takker samtidig alle de som har jobbet dette frem,de har gjort en kjempejobb.

 

Hei Lita,gleder meg å se at kallesignalet har kommet på plass under informasjonen din alt. Takk for i går. Så kan vi jo begge to drømme om 930, har vært på nett å sett litt i dag, veldig flott og forb.... dyrt, men lov å drømme.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

Vi i Skipet 5 vil takke alle for en fin helg. Pettern, Jeanette, Lovart Låring, Ella og Marida hadde gjort en kjempejobb for at alle skulle få en god opplevelse, og det kan jeg love at vi fikk.

Vi håper at dette er noe de også vil arrangere neste år :)

Jeg har lagt ut noen bilder her http://www.pmyra.com...lbum/index.html

, men dessverre så gikk kameraet tomt for strøm på lørdagen så jeg har ingen bilder fra lørdag kveld.

Hilsninger fra K'Asper (Årets skipshund)

Redigert av Skipet 5 (see edit history)

/per

Link to post
Share on other sites

Hei Benji,takk for i går, bra kurs og treff. Prøver vel kanskje og rope deg opp da jeg får kjøpt meg nytt apparat, skal titte litt nå. Vet du om Raymarine er bra vhf.

 

Skal være forsiktig med å foreslå den ene eller den andre, men alle de "store" merkene leverer helt sikkert bra varer, og Raymarine er en av de store.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

Da har Polarn også kommet seg hjem til bygda, brukte 4,5 timer hjem ink dieselfylling. Vi storkoste oss hele helgen, og ser frem til dette neste år også.

Stor takk til Pettern og Jeanette,Marida,Lovart Loring (som fikk stearin i øyet stakkar) og Morten og evt alle andre som har satt i gang dette. Kan også takke alle sponsorer som har stilt opp. Flere bilder kommer fra utpå kvelden i går :)

Redigert av Polarn (see edit history)

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Vil takke for et kjempefint treff,og setter stor pris på alt som er lagt ned av jobb for og få dette til. Vi storkoste oss.Gleder oss til et eventuelt neste treff.Hilsen fra Anne og Frank i trebåten Isabelle.

Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...