Smurfen Svart 27.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2018 Hei flott arbeide. Kan jeg spørre hvor du kjøpte glideskinner til benkeplate over vasken? Link to post
Smurfen Svart 27.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2018 Eller om andre har forslag til hvor slikt finnes? Link to post
MagnusB Svart 28.Januar.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2018 Fint jobbet :) Jeg tenkte også på å skifte siderutene nå til våren, da de gamle er så krakkilert at det knapt går an å se ut av de. Har ikke bestemt meg helt for hvordan ruter jeg skal sette inn. Er det samme rutene du tenker å bytte? Link to post
Draco24styling Svart 15.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2018 Smurfen. De glideskinnene kjøpte jeg på Biltema. Nå er det vel på tide å få gjort båten klar får årets sesong. Nedre frontrute er demontert å levert til glassmester. Lager nye fronter under salongen bak. Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 15.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2018 MagnusB. Blir samme type vindu. Har holdt i 30 år. Så holder nok min tid med båten. Nye frontene får litt olje. Hadde et problem i fjor. Som jeg prøver å gjøre noe med. Ved belastning så døde motoren ut. Dette er en 4.3 Efi motor. Så etter en del feilsøking mistenkte jeg bensinpumpa. Så denne har jeg krangla ut i dag. Henger lengst ned på motor på babord side 5 cm fra beddingen. Vannkjølt system Pumpa. Når alle deler er på plass. Blir det normal vask og Shine for sjøsetting i midten av mai Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 19.Mai.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Jeg har ikke satt ut enda. Men nærmer seg nå?Må si jeg er imponert hvordan 31år gammel gelcoat holder segOljing av plattformen må til Norske båter er best! Link to post
Gudespyd Svart 22.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2019 Noen som vet hvor jeg kan få tak i teak-trinn som er dimensjon 25x55 mm og 15x50 mm med sånne spor på, slike som det Draco24styling viser på sine bilder over? Gjerne på østlandet :-) Ellers en veldig fin og nyttig tråd dette, å veldig artig for oss Draco 24 Styling eiere :-) å se hva andre får til med sine. Link to post
Draco24styling Svart 30.Mars.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2020 Da er jeg igang med owatrolen igjen. Pusse og olje litt før utsett. Burkaen gikk av i helga og kalesje på igjen. Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 4.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2020 (redigert) Mesteparten av teaken ble lakk fjernet og oljet med d1 første vinteten jeg hadde båten. Nå var det på tide og ta resten og noe av det som ble tatt for 8-9 år siden. Oljer til det er mett og får en silkematt finish. Kun med d1 Redigert 4.April.2020 av Draco24styling (see edit history) Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 12.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2020 Teak på plattformen for seg en runde med d1 også? Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 18.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2020 Siste innspurt med maskin nå. Setter ut 27.4 Norske båter er best! Link to post
magnusnordbroden Svart 2.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2020 Hei. Flott båt du har her. Har du fortsatt båten og hva er vinterens prosjekter? Magnus Link to post
Drako Svart 9.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2020 Draco24styling skrev On 2.3.2016 at 21.09: Istedet for en hylle i skapene. Blir det en løsning med trådhyller. Passa fint med 350 mm hyller i det største skapet. I det minste. Blir det 180 mm hyller Supersmart ??Hvor har du kjøpt disse kurvene....og er det standard bredde på skapet ditt..? Link to post
Draco24styling Svart 12.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2020 (redigert) Er standard bredde på skapet. Kjøpt trådyhyller på obs. Vinterprosjektet i år er omtrekking at stikklugar,nye septiktank slanger og gjennomføringer Redigert 12.Desember.2020 av Draco24styling (see edit history) Norske båter er best! Link to post
RonnyE Svart 13.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2021 Draco24styling skrev On 12.12.2020 at 15.19: Er standard bredde på skapet. Kjøpt trådyhyller på obs. Vinterprosjektet i år er omtrekking at stikklugar,nye septiktank slanger og gjennomføringer Kjempe flott båt du har får mye gode ider av denne tråden , har nettopp kjøpt lik båt og har så vitt begynt og pusse opp Link to post
Draco24styling Svart 20.Januar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2021 Hyggelig og være til inspirasjon. Lykke til med oppussing Norske båter er best! Link to post
Drako Svart 26.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2021 Har du varenummer eller navn på kurvene du har brukt i skaper på 2400, dette var genialt:) Send gjerne produktlinken dersom du har den :) På forhånd takk :) Link to post
Draco24styling Svart 22.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 I år har båten fått seg en liten oppstrekk med ny dekor. Nye sidevinduer og trekt om tak og malt vegger i stikk kabin. Går på vannet i helgen forhåpentligvis.? Norske båter er best! Link to post
Kanalkapteinen Svart 22.April.2021 Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Tror dette må være Norges beste Styling nå?? Nydelig! Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Draco24styling Svart 22.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2021 Takk. Er nok flere fine stylinger i Norge. Men må jo ta vare på den. Har ikke noen planer om å bytte. Er igrunn perfekt til vårt bruk Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 23.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2021 Takk. Er nok flere fine stylinger i Norge. Men må jo ta vare på den. Har ikke noen planer om å bytte. Er igrunn perfekt til vårt bruk. I morgen kommer kranbilen og vi er klare for en ny sesong på blåmyra Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 16.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2022 Etter 35 år tjeneste så er det på tide å pensjonere skrog gjennomføringer og sluseventiler. Dette har fungert. Og det blir montert nytt slik det var. Ingen tegn til korrosjon på messingdeler. Men ratt på slusevenilene har sett sine bedre dager. Monterer også nye slanger. Toalett og en grundig vask av septiktank. Så holder nok dette tia mi ut med denne båten Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 13.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2022 Samtidig som gjennomføringer skiftes. Så blir det foretatt en sjau på badet. Nytt toalett og opptrekking av skrog sider Norske båter er best! Link to post
Draco24styling Svart 22.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2023 Putene i båten er i allfall 15 år gamle. Har vasket å pleiet de flere ganger hvert år. Men synes de begynte å bli grå. Vurderer omtrekk. Men de er hele. Så før jeg sendte de avgårde måtte jeg bare prøve det tøffeste middelet garasjen hadde å by på. Aceton. Og jaggu ble de hvite igjen. Så da blir pengene til omtrekk brukt på bensin istedet?. Smører de inn med vaselin olje for beskyttelse etterpå. Lar dette trekke inn til tørt og polerer med mikrofiber klut etterpå. Fikk en prolaps i fjor høst. Så noe større oppgraderinger blir det ikke i år. Men skal nok klare å få den blank å fin i år også Norske båter er best! Link to post
torsvika Svart 22.April.2023 Link til dette innlegget Svart 22.April.2023 Kanalkapteinen skrev On 22.4.2021 at 21.54: Tror dette må være Norges beste Styling nå?? Nydelig! Har du målene på rutene, trenger bytt på min ? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn