Jump to content

Beste pendlerbåt!


Styrmann79

Recommended Posts

Hei Styrmann79!

 

Kanskje litt i seinaste laget dette her, men eg satt og søkte litt her inne og kom over denne tråden.

Eg er nemleg på jakt etter ein pendlarbåt sjølv. Distansen er 8,5 Nm om morgonen og 8,5 Nm tilbake om ettermiddagen. Eg må ha ein båt som kan marsje på maksimum 1 liter pr nautisk mil skal eg kunne forsvare dette "prosjektet" mitt. Eg har sett på alt frå båtar på 21 fot til Mørejet på 30 fot. Sidan drivstofforbruket er det eg ser mest på, så dett jo sjølvsagt Mørejeten vekk.

 

Spørsmålet mitt til deg er, har du nokre forbrukstal på Halcoen din som du ynskjer å dele med oss? Dette er fortsatt ein god kandidat for min del, men eg trur den ligg høgare i forbruk enn kva grensa mi er pga. vekta og sjøegenskapane.

Link to post
Share on other sites

Min Halco 26 går ca 19 knop med 3000 rmp med AD41P. I følge forbrukstabellen til Volvo bruker den da 20-25 liter pr time.

 

Men min er ganske tung. Så dersom du finner en med lettere motor og mindre innredning trur eg nok det er mulig å komme under 1l/nm.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Hei Gulen Power!

 

Ligger på rundt 16 - 18 liter pr time. Da må man huske att sake fart og oppvarming av motor er med. Marsjer på 22 - 24 knop. Når jeg fyller opp før langtur på 4 timer og fyller opp igjen ved ankomst ligger jeg på 26 - 28 liter. Dvs forbruk på ca. 1,2 l/nm. Det er jeg godt fornøyd med i forhold til mye annet man sammenligner seg med:)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...