Jump to content

Hentetråd, Molde- måløy-Bergen- Stavanger-Nøtterøy


TerTitt61

Recommended Posts

Hehe ja er visst på land :blush:

La ikke merke til at han skrev km ....sorry my mistake ..bøyer meg i støvet (havet) blitt for mye landligge i den senere tid gått over i landmål i haue dvs.km :wflag:

Redigert av LALUNA II (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Min feil at dere er uenig her, men det skaper jo litt diskusjoner da :rolleyes:

 

Vi har begynt og jobbe båt vi, men dere diskuterer.

Har hatt noe regn i starten, så det har blitt kosmetisk små jobbing inne, skiftet ut høytalere, montert nivåvakt til lensepumpa, osv.

 

Nå har vi startet opp med og fjærne teak dekket og tette lekkarsjer under her.

 

Regner med å legge ISITEEK dekk etter på.

 

Noen som har erfaring med dette dekket?:confused:

 

Må stikke, skal legge ut noen mooringer..

Link to post
Share on other sites

Jeg har akkurat kommet hjem etter en bomtur til Bauhaus Liertoppen. De var utsolgt :-( og hadde ikke noe konkret svar i dag på ny levering. Men prisen var grei nok, 1000,- kvm uten lim. Dvs 1260,- inkl lim.

Koster 1550,- kvm hos Vaag Marin ink.lim.

 

De hadde noen rester liggende, og det ser og føles greit nok ut til å være jukseteak... Jeg kommer til å legge dette i min Fjord 1001... Trur det blir gull... :-)

Link to post
Share on other sites

...jeg skal på hokkykamp i stavanger med OILERS, og oppkjøring til den begynner om ikke så lenge, så får se om de dukker opp før jeg må kjøre.

 

Litt OT...:

Gratulerer med NM-gull! Nagel som avgjorde i siste finalen gjorde det samme for mitt Frisk i 2002 :-)

 

Kk

Redigert av KongKing (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei.

 

......... ISITEEK dekk etter på.

 

Noen som har erfaring med dette dekket?:confused:

 

Må stikke, skal legge ut noen mooringer..

 

Ser du vurderer ISITEEK -la dette nå i vinter og her er en liten link: Så langt stålene fornøyd, og hadde eg lagt det i sommerlige temperaturer tror jeg det hadde vært enda enkere....

https://baatplassen.no/i/topic/86724-legging-av-isiteek-erfaringer-og-gode-raad/page__p__1223080__fromsearch__1#entry1223080

BONITA I

Link to post
Share on other sites

Hei. Siden kort tids minne er = 0, så må også en meget god hjelpende person i Måløy få sin plass her.

 

Når vi var på STATOIL i Måløy og trengte hjelp ( i påsken) så ble jeg kjørt ( gratis) opp til Europris for og handle ekstra ting som var viktig.

 

STOR TAKKK TIL DEG, SAMT HÅPER AT VÆRET VAR PÅ DIN SIDE; SÅ DU FIKK KLIPPET PLENEN I PÅSKEN.

Vi hadde også en stopp etter Måløy, hvor vi fikk gratis bryggeplass med strøm, uten at vi fikk TAKKET godt nok.

 

JENTA I HUSET VI RINGTE PÅ: TUSEN TAKK:::::

 

UTROLIG HVOR SNILLE FOLK ER; SÅ LENGE MAN ER LITT VEKK FRA OSLO. ( VI BOR IKKE DER):thumbsup:

Redigert av TerTitt61 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...