Jump to content

Rundt Baatplassentreffet i Horten


Astor

Recommended Posts

Havnesjefkomiteen hadde i dag første møte hvor vi raskt konstanterte at årets Baatplassentreff i Horten blir lagt til Eiken Pesjonat på Horten Indre havn. Pga av lokale arrangement ble treffet flyttet til helgen etter Færdern. (17.-19. juni)

 

Nå oppfordrer vi Baatplassens medlemmer til å komme med forslag til aktiviteter for store og små under treffet.

Vi kan tenke oss et Bruktmarked, hvor små og store ting som ligger og tar opp plass kan tilbys til fordelaktige priser.

Vi tenker oss at importører og båtutstyrsforretninger holder stand med salg til Baatplassen-priser.

Et besøk på Marinemuseet er også et av forslagene.

Barnekonkurranse:Ro regatta med gummibåt uten påhenger. Kan bli ganske underholdene. Stille med gummibåt.

 

Ellers er det rikelig med muligheter til å kjøpe vått og tørt på pensjonatet som vil legge ut ekstra brygger til treffet.

 

Fredagskvelden holder pensjonatet steng pga lukket arrangement. Da har vi bryggene og stranden til vår disposisjon. Lørdag og søndag er det åpent pensjonat med muligheter til å kjøpe frokost, middag og div.

 

Dere som ønsker eget rom for helgen må selv bestille hos:

http://www.eikenpensjonat.no/

 

Dere kan komme med egne forslag i denne tråden!

 

 

 

Havnesjefkomiteen: - bastard30000 - Jorg-1 - Astor -

IM sendes til : Astor som er sekretæriat for treffet.

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Dersom ikke noe uforutsett skulle skje, regner jeg med at jeg kommer alene sammen med skipshunden fredagen. Foreløpig ser det ut til at Trude skal jobbe den helgen.

 

Lars H. :flag:

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Eiken pensjonat på Indre havn i Horten.

Bilde

 

Det finnes to brygger ved Eiken pensjonat i dag. Eiken pensjonat har lovet oss flere brygger når vi ankommer treffet. helgen før er disse i bruk på Færdern.

 

Bilde

Hvis noen har spesielle ønsker eller behov når det gjelder fortøyning, send en IM!

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Nå oppfordrer vi Baatplassens medlemmer til å komme med forslag til aktiviteter for store og små under treffet.

<{POST_SNAPBACK}>

Hva med jollehåndtering med ratt og kontroll kabler reversert ? Slalom og legge intil ... og tilhørende minus / plusspoeng.

 

Samme som ovenfor med blindfold ... da med annen person som gir informasjon om om retning og kontroll av jollen (dette kan jo også gjøres uten reversering av kontroll)...

 

Begge er veldig morsomme og diskriminerer ikke mellom liten og stor ... men trenger en eller flere like joller med oppsett...

Redigert av Divemaster (see edit history)

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Vi kommer selvfølgelig, med et lite forbehold om at ikke småtten har tenkt å komme ut ca. 1mnd. før tida....

 

mulig vi har med et par til også....

Så får vi håpe at været blir bra.

 

:flag:

 

PS! Vet noen hvordan det er med dybde inntil brygga? Vi stikker ca 1,8m dypt.

 

d.s.

Redigert av fernanda (see edit history)

Båthilsen fra Fernanda.

Link to post
Share on other sites

Hvis det er plass til en

skikkelig "bruksbåt" ---> Bilde ....så kommer kanskje jeg også.....?

 

Det kommer til å bli noe rart med en slik trebåt og ensylindret Sabb (hakket etter dampmaskinen.... :rolleyes: ) innimellom alle plast-og-teakglisene på 35'++++ ? :blush:

 

Gleder meg! (er det noe fisk utenfor Horten, da?)

 

.......regner med å ha solg "FLUKT" til denne datoen!

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Ja da ser det ut til at vi også blir med, er notert i rederinnens kalederen. :wink:

Flott at det ble flyttet, for den første helgen var allerede booket med et annet arrangement.

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

 

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

 

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Link to post
Share on other sites

Jeg har planlagt å komme ja, men det var ikke denne helgen jeg hadde hodt av :headbang:

Jeg skal i bryllup på lørdagen, så det passer ikke så bra. Men jeg bor i Horten, bryllupet er i Horten, så det skal vel la seg gjøre å få til en kombinasjon. Jeg har kjenner vel noen som kan passe på båten min ved brygga på Eiken i noen timer.... :wink:

 

Gerhard

Link to post
Share on other sites

Havnesjefkomiteen: - bastard30000 - Jorg-1 - Astor -

Først av alt - stor takk til treffkomiteen!

 

Jeg kommer en tur over fjorden til treffet. Det blir hyggelig. Jeg har satt av fredag og lørdag - er ikke sikker på hvilken dag og hvor mange som kommer. Og som alltid - må ta forbehold om "vind og vær" på jobben. Er ikke alltid lett å planlegge så langt frem i tid. Men er jeg hjemme kommer jeg

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Kommer vel vi også , blir en langtur detta da men :lol: Bruker vel 10 minutter bort til Eiken . Detta blir topp det , håper ikke det dukker opp noe i veien nå . Har dere fått sjekka om fruen på Eiken legger ut landstrøm ? Det er kjekt å ha .

 

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Kommer vel vi også , blir en langtur detta da men  :lol:  Bruker vel 10 minutter bort til Eiken . Detta blir topp det , håper ikke det dukker opp noe i veien nå . Har dere fått sjekka  om fruen på Eiken legger ut landstrøm ? Det er kjekt å ha .

Tine II

<{POST_SNAPBACK}>

 

Camilla på Eiken skulle gjøre alt hun kunne for å få både vann og strøm på brygga til treffet....så vi får bare håpe.

 

Utrolig morsomt at det er så stor respons allerede etter ett døgn på nett. :sailing:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...