Jump to content

Rundt Baatplassentreffet i Horten


Astor

Recommended Posts

35 båter til nå, stemmer det tro!

 

Ligger an til og bli et ganske så bra treff dette, og intet er vel bedre enn det!

baatplassen.no´s største :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

Fruen på Eiken fixa jo 2 bryggeannlegg i fjor da det var div treff der , så du blir nok topp det .

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

:seeya:

Så ikke denne postingen før nå :rolleyes:

 

...jada, skal på treff dersom det passer...og slik det ligger an nå ser det jo ut til at treffet begynner allerede i Langesund på "Frædda'n" med konvoi mot Horten.  Kan bli arti' det. Vi har jo vært på treff før, vet'u :wink:

 

:cheers:

M/Y Ellen Marie

 

PS  Regner med både Enjoy og Maanestraale henger seg på dersom de kan.

 

PS II  Hvordan er det med bryggeplasser der?

<{POST_SNAPBACK}>

Jepp! Månestråle er med, regner med Enjoy også!!

 

:cheers:

M/B Månestråle

www.maanestraale.com

Link to post
Share on other sites

Jepp! Månestråle er med, regner med Enjoy også!!

 

:cheers:

<{POST_SNAPBACK}>

 

Da er vi vel ihvertfall 5stk (sydvesten, drachot, Frank V, Maanestraale og megselv) ifra Grenland og omegn. Vi bør vel kanskje enes om et avreisetidspunkt fra Langesund?

 

Regner selv med avgang senest på Fredag, men gjerne så tidlig som mulig.

 

Synspunkter, gentlemen?

 

 

:cheers:

M/Y Ellen Marie

Link to post
Share on other sites

Hrmmmmm

 

Her blir jeg grønnere og grønnere i trynet av misunnelse !!!

 

(tenker høyt :) dersom jeg tar fri fredagen, starter Torsdag ettermiddag og peiser på så er jeg jo framme (uten nattseilas) litt tidlig fredag......... Og tar bussen tilbake søndag mens family ferierer i Horten til ferien starter, altså 5 dager for dem å kose seg på.....

 

Dæggeren heller, går alt i orden må der ryddes plass til skipet :sailing:

 

Noen andre som skal bortover fra Grimstad/Arendal/Tvedestrand og hennover ?????

 

Beklager Bastard 30000, ser du beregner i snitt 2 personer per båt. Dersom vi får kabalen til å gå opp, vil vi dra opp snittet noe med våre 5 barn :lol:

Link to post
Share on other sites

Hrmmmmm

 

 

 

Beklager Bastard 30000, ser du beregner i snitt 2 personer per båt. Dersom vi får kabalen til å gå opp, vil vi dra opp snittet noe med våre 5 barn  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, snittet blir nok høyere ja!

Da det ser ut som en del blir flere enn 2 så tror jeg det nye snittet bør være 3!

Det blir en mennesker her ja :smiley:

Link to post
Share on other sites

bastard30000 - Jorg-1 - Astor Et spørsmål ???

 

Hebbe finner denne tråden uhyre interesant og har fryktelig lyst til å være med på dette. Men etter som båten min ligger i Mjøsa på dette tidspunkt så er det desverre ikke mulig å komme dit med båt. (Rett og slett for dyrt å få fraktet den ned for en helg med lastebil (kr 5-6000 tur-retur)).

Jeg hadde kunne tenkt meg å være sammen med dere på dette treffet, kan dere "gutta" finne et egnet overnattingsted i nærhet slik at Hebbe og eventuelt andre med de samme lystene som meg kunne få møte de andre her på baatplassen.no

 

Hebbesen har vimpel, så den kan jeg binde rundt halsen for å bli gjenkjennt :lol: .

 

Kanskje hadde jeg også fått sett andre båter uten å måtte føle at jeg trenger meg på for å få se de, for det er realiteten med båtene som ligger i Mjøsa. Hebbesen som opprinnelig er Trønder er nok litt vitebegjerlig når det gjelder andre båter, og ide`er til forbedring på sin egen skute...

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

15 kr. Kwh!

Ærru gæær'n! Jeg tar ei flaske rødvin for å levere til samtlige. Har stolpesko, laaaange skjøteledninger, høyspent variac, nødvendig redskap og skilletrafo. Trafoen til eget bruk for ikke å være anoda til alle de andre. Etter hva jeg har lest her fins det mange galvaniske bomber blandt dere. Høyspent blir antakelig ikke nødvendig da mannskapet påstår jeg kan lukte normal landtilkobling på ca 1km avstand. Har dessuten bodd 3 år i Horten ...... med gratis landtilkobling....så det ordner seg nok. Snakkes
Link to post
Share on other sites

Jeg hadde kunne tenkt meg å være sammen med dere på dette treffet, kan dere "gutta" finne et egnet overnattingsted i nærhet slik at Hebbe og eventuelt andre med de samme lystene som meg kunne få møte de andre her på baatplassen.no

Hvorfor ikke booke et rom på Eiken, der treffet skal være?

Det er jo et pensjonat! :wink:

 

Enkeltrom kr. 340,-

 

Eiken Pensjonat

Link to post
Share on other sites

Detta med landstrøm var en intern spøk med Månestråle som har hjulpet meg med instalasjon av ny varmekolbe 230v med sirkulasjonspumpe og defrostervifte 12v som jeg ble veldig stolt av. Og det ble mye fleiping under arbeidet med at fra nå av blir M/B Enjoy bare å finne i havner med Landstrøm.

 

Men neida jeg har batteri nok i massevis og Wallas har fått servic, så ingen fare med meg.

 

GLEDER MEG TIL TREFF, Blir nok en kort fredag på jobb den dagen ja. Konvoy blir stas!!

Ta med Gitar, trekkspill, munnspill osv, :wink::sailing:

Link to post
Share on other sites

Baatplassentreff i Horten blir lagt til Eiken Pesjonat på Horten Indre havn. Pga av lokale arrangement ble treffet flyttet til helgen etter Færdern. (17.-19. juni)

 

 

 

Hva mener du her Astor, er treffet 17-19 eller er det Færdern som er 17-19. Ble bare litt usikker.

Mvh Enjoy

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...