Jump to content

Rundt Baatplassentreffet i Horten


Astor

Recommended Posts

Kan skaffe hvit T-skjorte av grei kvalitet med et lite (ca. 1 X 5cm.) STATOIL-emblem på venstre arm.  Koster ca. 40 kr. stk før Baatplassen-trykk.  Er det interessant?

 

M/Y Ellen Marie

<{POST_SNAPBACK}>

Tanken var å skaffe T-skjorter til kr. 0.-. Sponsor betaler hele moroa og inntektene av skjortene går uavkortet til drift av Baatplassen.no


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Er dette et arrangement man må melde seg på? Tenkte kanskje jeg og noen kamerater skulle ta oss en tur. Aktivitet vi kan jo kanskje se om vi kan skaffe enten noen otimister eller noe sånt. Det er både morro for liten og stor. Er det noen andre ungdommer som skal da?

 

Vimpelen til baatplassen hvor mye koster en sånn??

Link to post
Share on other sites

Er dette et arrangement man må melde seg på? Tenkte kanskje jeg og noen kamerater skulle ta oss en tur. Aktivitet vi kan jo kanskje se om vi kan skaffe enten noen otimister eller noe sånt. Det er både morro for liten og stor. Er det noen andre ungdommer som skal da?

 

Vimpelen til baatplassen hvor mye koster en sånn??

<{POST_SNAPBACK}>

 

Her er vi ungdommer alle mann.... :cool:

 

Vimplen koster vel 160 kr....ANBEFALES.....Er nok bare å møte opp,forstår det slik at det skal være god plass der...

 

mvh

 

frank v.

Link to post
Share on other sites

Hei

Jeg er et relativt nytt Baatplassenmedlem, men ser at dere planlegger treff i Horten indre havn i Juni. bilde nedenfor er tatt med mobilen fra mitt kontorvindu, drømmeutsikt! slik ser det ut idag ved brygga det er tenkt å ha treffet. Tenkte jeg bare skulle oppdatere dere. Dersom jeg er hjemme(reiser endel i jobben) kan det hende, hvis tiden strekker til, at jeg tar en tur med nyervervet Nidelv 24, eller kan ta noen oversiktsbilder fra etasjen her.

 

 

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Hei

Jeg er et relativt nytt Baatplassenmedlem, men ser at dere planlegger treff i Horten indre havn i Juni. bilde nedenfor er tatt med mobilen fra mitt kontorvindu, drømmeutsikt! slik ser det ut idag ved brygga det er tenkt å ha treffet. Tenkte jeg bare skulle oppdatere dere. Dersom jeg er hjemme(reiser endel i jobben) kan det hende, hvis tiden strekker til, at jeg tar en tur med nyervervet Nidelv 24, eller kan ta noen oversiktsbilder fra etasjen her.

<{POST_SNAPBACK}>

Velkommen som ny bruker, og så er du selvfølgelig velkommen til treff :yesnod:

Bare for og opplyse litt mere så kommer det til og bli lagt ut noe mere brygger

Link to post
Share on other sites

Camilla (som driver Eiken pensjonat) møter motstand fra kommunen.

 

.......

 

Baatplassen treffet er ikke nevnt og kanskje ikke berørt ? Vi har vel båtene fulle og trenger ingen ekstra sjenkebevilgning....

 

Gerhard

<{POST_SNAPBACK}>

Dette går nok bra tenker jeg!

 

PS. Er det forresten Politiets oppgave og inndra/utvide bevilgninger? (litt ivrig i tjenesten kanskje) :rolleyes:

Jeg trodde det var formannskapskontoret som la ut forslag for avstemming i bystyret jeg men!

Link to post
Share on other sites

PS. Er det forresten Politiets oppgave og inndra/utvide bevilgninger? (litt ivrig i tjenesten kanskje) :rolleyes:

Jeg trodde det var formannskapskontoret som la ut forslag for avstemming i bystyret jeg men!

<{POST_SNAPBACK}>

Det er korrekt at det er formannskapets jobb å utstede/utvide/inndra skjenkebevillinger. Det som imidlertid er normalt, er at politietaten gir sin innsigelse/velsignelse i form av kommentarer til søknader stilet til kommenen om skjenkebevilling.

 

Dersom du ser etter i teksten, så er også det som er tilfelle her, da det i artikkelen står "politiet som høringsinstans har innstilt overfor Horten kommune at den sier nei til søknadene om utvidet skjenkebevilling fra Eiken pensjonat"

Link to post
Share on other sites

Hadde egentlig ikke tenkt og si noe om dette , men klarte ikke og holde meg lenger .VI HAR DET I HORTEN er slagordet til turistkontoret , men da må du helst ha et kjent navn eller en sjappe midt i byn som vil selge pils til 03.30 og cebab til 04.00 .Trur dere det er bråk i byen rundt di tidene der da "alle" skal ut av sjappene og ha cebab , og uten og ta munnen for full så bor det vel det mangedobbelte rundt om i byen kjerne der dette skjer . Det som er saken på Eiken er litt utvidet sjenking på st.Hans og på trebåtfestivalen . Og hvem i svarte er det som ikke tåler dette noe få timer ekstra ? Jo'a det er noen hus i nærheten der ,kan tenke meg at noen kan høre "bråket" det blir med en pils et par timer lenger vis dem har vindet åpent så klarer dem det nok . Neida det som er kjernen her er veldig enkel uten at jeg kan påstå det . Prøver du og finne på noe i Horten som ikke passer di rette så gløm det , for det går som regel ikke . Jeg er så irritert så detta blei vel bare svada , men har dere litt godvilje så sjønner dere sikkert hva jeg mener , vis ikke er det bare og spørre ...........

 

PS: Dette er snakk om familie treff /feiring

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Dersom du ser etter i teksten, så er også det som er tilfelle her, da det i artikkelen står "politiet som høringsinstans har innstilt overfor Horten kommune at den sier nei til søknadene om utvidet skjenkebevilling fra Eiken pensjonat"

<{POST_SNAPBACK}>

Javisst,slik er det når man ikke tar seg tid til og lese alt :blush:

 

 

PS: Dette er snakk om familie treff /feiring

  Tine II

<{POST_SNAPBACK}>

Stemmer bra det!

Det går nok i orden tenker jeg!

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Vi har laget en liste over de som har sagt at de muligens kommer:

.

.

.

.

Retter opp listen etterhvert som flere melder seg.

Jeg ser på Sørlandstreffet at de har skrevet hvor mange (og hvor gamle) barn de har med seg. Det er en god motivasjonsfaktor for ungene å vite at det er andre barn der. Skal vi gjøre det til dette treffet også?

Jeg kommer med barn på 6, 10, 14. Men siden dette kommer på samme dag som et bryllup blir vi ikke der hele helgen (men båten blir der).

 

Ser noen som har meldt seg på Hortentreffet senere har meldt seg på sørlandettreffet, så de må vel strykes fra listen.

 

Gerhard

Link to post
Share on other sites

Holder på å lage en hjemmeside for treffet lik Sørlandstreffet. Da kan vi ta en ny runde med påmeldinger, men anmerkning om det er barn med og alder på disse.

Skal få den ferdig i løpet av uka.

Send IM med påmelding til meg så kommer listen ajourført etter hvert.

 

 

Prøv denne linken:

 

Hortenstreffet 17 - 19 juni 2005

 

 

Deltagerlisten og program kommer etter hvert.

 

Astor (uten P) takk!

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Gi samtidig beskjed om der skal være med barn også!

Barn og barn fru Blom, jeg kommer uten fruen, men sammen med gutten, adoptert, 5år gammel, 4 bein og 47kg! Lyder navnet Japp (egentlig Narjanas Ulv!), er farget, - sjokoladebrun! :lol:

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Kanskje jeg burde få ØKH Ørnhild til å kjøre bikkja til Horten ? Skipshunden er 12 år gammel med mye labrador i seg,34kg og ekstrem vassfis. Akkurat som eieren,men vi er noen j¤¤¤¤¤r til å vasse :smiley: Hun er utpreget svak for unge herremenn med pels da tror hun at hun er 11 år yngre med engang hun møter dem.

Siden hun har gjennom årene utviklet en ekstrem teknikk i pølsespising rett fra varm grill får hun bli i redet. Lurer på åssen det går an å glefse i seg ei glovarm pølse på langs iett jafs,den kan jo umulig være borti kantene på vei ned :confused:

Link to post
Share on other sites

:seeya:

 

Gratulerer med hjemmeside

 

Ser at også jeg og flere fra Grenlandsgjengen er påmeldt, hvilket forsåvidt stemmer med hva vi tidligere har sagt, men nå er det engang slik at sørlendingene har bestemt seg for å arrangere treff på akkurat samme helgen som Hortentreffet, og da blir jo vi som bor "midt imellom" litt i tvil.

 

Såvidt jeg kjennr til er det nå en aldri så liten diskusjon innad i Grenlandsgjengen, iallefall noen av oss, om hvor vi skal delta, og jeg må desverre meddele at stemningen sålangt heller mot det blide sørland.

 

Men, ingen konklusjon er trukket, så vi får se hvor det blir. Skulle gjenrne deltatt på begge, men det går jo ikke, desverre.

 

 

:sailing:

M/Y Ellen Marie

Link to post
Share on other sites

Henter denne frem igjen, den var jo helt tilbake på side 5

 

Åssen er det er det plass til en familie til. Hvis det ikke blir helt skjæring så kommer vi på fredag.

Horten er sikkert en fin plass å starte første ferietur med nybåten.

"Vi" er hu mor og meg og 2 gutter på 15 og 12 år

 

Mariell

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Må dessverre melde avbud på treffet i Horten :sad:

Årsak er at jeg skulle starte ferie den uken, men nå har jeg fått forskjøvet ferien en uke frem slik at jeg starter mandag 20 juni istedenfor.

Dermed har jeg 3 nattevakter i helgen 17-19 juni, så jeg får eller følge treffet på nettet så langt det lar seg gjøre.

Men ta det pent så 110-sentralen slipper å sende ut styrkene.......

:smiley:

Mvh

Redigert av firefighter (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...