Jump to content

Rundt Baatplassentreffet i Horten


Astor

Recommended Posts

Hvis alt går som det skal dvs. kun litt etter min opprinnelige plan så har Stauden fått vann under kjølen på denne tiden, da slår jeg følge med Frank v. når han passerer Langesund på fredagen, blir da til søndag selvsagt :yesnod:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Og med et snitt på 2 pers. pr.båt gir det så langt 52 personer :smiley:

<{POST_SNAPBACK}>

Kommer alle og litt til så må fruen legge ut begge bryggene sine .Men det gjør hun sikkert enyway .Var mange båter der i sommer på trebåtfestivalen . Detta ser bra ut , må jo bli artig dette her .Ettersom det er stengt der fredags kveld , hva med en felles grillaften fredags kveld ,lørdag og for all del , må jo ha mat og :drink: etter en lang sjøtur :wink:

 

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Tror du kan regne med Amorosa også Astor. Hvalers Store Sønn snakket ihvertfall om dette tidligere.

<{POST_SNAPBACK}>

Også Vinda fra litt lenger inne i kilen regner med å komme om ikke noe uforutsett intreffer.

 

Vimpel pluss standsmessige T-skjorter er mottatt - så det skal ikke skorte på stammetilhørighetssymboler :cheers:

 

 

mvh

 

FredT

Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole

Link to post
Share on other sites

Hey, gratulerer!

 

Kanskje kommer Skruzuki og jeg? Vi får vel felles havn snart.

 

Stian

Takk, dette blir spennende..... :smiley:

Og det er da klart at dere må komme......, det er jo treff! :seeya:

Jasså, DET dere bruker ferien til..

 

Suzuki

Ja, vi ble jo litt inspirerte av deg og Stian i fjor sommer da...... :wink::yesnod:

 

 

Men tenk å planlegge slik at det blir annkomst midt i Juli da, det var dårlig planlegging.... :nonod:

 

 

 

:flag:

Båthilsen fra Fernanda.

Link to post
Share on other sites

Hvis alt går som det skal dvs. kun litt etter min opprinnelige plan så har Stauden fått vann under kjølen på denne tiden, da slår jeg følge med Frank v. når han passerer Langesund på fredagen, blir da til søndag selvsagt  :yesnod:

<{POST_SNAPBACK}>

 

Kan fort bli en konvoi dette da,regner med at ellen marie og enjoy+månestråle også skal på treffet...

 

Mvh

 

Frank v..

Link to post
Share on other sites

Det er nok meget sannsynlig at M/Y Bjanni kommer lørdag.

 

Med det antallet båter som allerede er påmeldt, ligger det an til høy stemning :cheers: og at søndagen kan bli tøff.

Kanskje vi burde be en av Redningsselskapets båter stille opp som eskortefartøy på vei innover fjorden igjen.

 

Mvh. BEG

Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil.

Link to post
Share on other sites

Kommer alle og litt til så må fruen legge ut begge bryggene sine .Men det gjør hun sikkert enyway .Var mange båter der i sommer på trebåtfestivalen . Detta ser bra ut , må jo bli artig dette her .Ettersom det er stengt der fredags kveld , hva med en felles grillaften fredags kveld ,lørdag og for all del , må jo ha mat og    :drink: etter en lang sjøtur  :wink:

 

 

Tine II

<{POST_SNAPBACK}>

sees da..

Hanto 24

Link to post
Share on other sites

Du kan sutre du......jeg regner med å komme.....helt fra Løvøya...da begynner vi å snakke tur.... :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Blir mange som skal på langtur den helga :lol:

Men kan jo bli morro det , selv om det ikke er så langt . Ække lengden som teller sier dem :wink:

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Om intet uforutsett dukker opp, så siger vi inn ila. fredagskvelden

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Kan fort bli en konvoi dette da,regner med at ellen marie og enjoy+månestråle også skal på treffet...

 

Mvh

 

Frank v..

<{POST_SNAPBACK}>

 

:seeya:

Så ikke denne postingen før nå :rolleyes:

 

...jada, skal på treff dersom det passer...og slik det ligger an nå ser det jo ut til at treffet begynner allerede i Langesund på "Frædda'n" med konvoi mot Horten. Kan bli arti' det. Vi har jo vært på treff før, vet'u :wink:

 

:cheers:

M/Y Ellen Marie

 

PS Regner med både Enjoy og Maanestraale henger seg på dersom de kan.

 

PS II Hvordan er det med bryggeplasser der?

Redigert av M/Y Ellen Marie (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...