Astor Startet 16.Januar.2005 Del på Facebook Startet 16.Januar.2005 (redigert) Havnesjefkomiteen hadde i dag første møte hvor vi raskt konstanterte at årets Baatplassentreff i Horten blir lagt til Eiken Pesjonat på Horten Indre havn. Pga av lokale arrangement ble treffet flyttet til helgen etter Færdern. (17.-19. juni) Nå oppfordrer vi Baatplassens medlemmer til å komme med forslag til aktiviteter for store og små under treffet. Vi kan tenke oss et Bruktmarked, hvor små og store ting som ligger og tar opp plass kan tilbys til fordelaktige priser. Vi tenker oss at importører og båtutstyrsforretninger holder stand med salg til Baatplassen-priser. Et besøk på Marinemuseet er også et av forslagene. Barnekonkurranse:Ro regatta med gummibåt uten påhenger. Kan bli ganske underholdene. Stille med gummibåt. Ellers er det rikelig med muligheter til å kjøpe vått og tørt på pensjonatet som vil legge ut ekstra brygger til treffet. Fredagskvelden holder pensjonatet steng pga lukket arrangement. Da har vi bryggene og stranden til vår disposisjon. Lørdag og søndag er det åpent pensjonat med muligheter til å kjøpe frokost, middag og div. Dere som ønsker eget rom for helgen må selv bestille hos: http://www.eikenpensjonat.no/ Dere kan komme med egne forslag i denne tråden! Havnesjefkomiteen: - bastard30000 - Jorg-1 - Astor - IM sendes til : Astor som er sekretæriat for treffet. Redigert 16.Januar.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 17.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 (redigert) https://baatplassen.no/bildearkiv/11/11377/Horten_2.jpgHer er et oversiktskart over Indre havn i Horten. Eiken pensjonat ligger helt nede i strandkanten. Merket på kartet. Redigert 17.Januar.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Avmønstret4 Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 (redigert) Starter ferie da, så dette passet glimrende som første stopp med kurs sydover. får bare håpe på fint vær...... skal du ha påmelding her eller på mail? med vennlig Redigert 17.Januar.2005 av firefighter (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Legg gjerne påmeldingen ut i denne tråden, så kan alle se hvem som kommer! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lars H. Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 (redigert) Hei. Dersom ikke noe uforutsett skulle skje, regner jeg med at jeg kommer alene sammen med skipshunden fredagen. Foreløpig ser det ut til at Trude skal jobbe den helgen. Lars H. Redigert 17.Januar.2005 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
OT-flyktning Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 (redigert) Datoen er satt opp i kalenderen, så med mindre noe uforutsett inntreffer skal jeg (+1-2 til) være på plass. Men regner med at det ikke blir før på lørdagen. Redigert 17.Januar.2005 av Andreas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 (redigert) Eiken pensjonat på Indre havn i Horten. Det finnes to brygger ved Eiken pensjonat i dag. Eiken pensjonat har lovet oss flere brygger når vi ankommer treffet. helgen før er disse i bruk på Færdern. Hvis noen har spesielle ønsker eller behov når det gjelder fortøyning, send en IM! Redigert 17.Januar.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Divemaster Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 (redigert) Nå oppfordrer vi Baatplassens medlemmer til å komme med forslag til aktiviteter for store og små under treffet. <{POST_SNAPBACK}> Hva med jollehåndtering med ratt og kontroll kabler reversert ? Slalom og legge intil ... og tilhørende minus / plusspoeng. Samme som ovenfor med blindfold ... da med annen person som gir informasjon om om retning og kontroll av jollen (dette kan jo også gjøres uten reversering av kontroll)... Begge er veldig morsomme og diskriminerer ikke mellom liten og stor ... men trenger en eller flere like joller med oppsett... Redigert 17.Januar.2005 av Divemaster (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
fernanda Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 (redigert) Vi kommer selvfølgelig, med et lite forbehold om at ikke småtten har tenkt å komme ut ca. 1mnd. før tida.... mulig vi har med et par til også.... Så får vi håpe at været blir bra. PS! Vet noen hvordan det er med dybde inntil brygga? Vi stikker ca 1,8m dypt. d.s. Redigert 17.Januar.2005 av fernanda (see edit history) Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
M/S Bastard Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Vi kommer selvfølgelig, med et lite forbehold om at ikke småtten har tenkt å komme ut ca. 1mnd. før tida.... mulig vi har med et par til også.... Så får vi håpe at været blir bra. PS! Vet noen hvordan det er med dybde inntil brygga? Vi stikker ca 1,8m dypt. d.s. <{POST_SNAPBACK}> Ikke noe problem Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 (redigert) Hvis det er plass til en skikkelig "bruksbåt" ---> ....så kommer kanskje jeg også.....? Det kommer til å bli noe rart med en slik trebåt og ensylindret Sabb (hakket etter dampmaskinen.... ) innimellom alle plast-og-teakglisene på 35'++++ ? Gleder meg! (er det noe fisk utenfor Horten, da?) .......regner med å ha solg "FLUKT" til denne datoen! Redigert 17.Januar.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Selvfølgelig Walter, da er vi foreløbig 2 med trebåt Skal du "bare" ha sjarken fremover Fisk er det nok, dette er jo i makrell sesong Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Regner med at vi kommer (2 voksne og et barn på 10). Usikker på om det blir fredag eller lørdag. Helga er satt av i kalenderen. Fint at den ble flyttet, for det kom et annet arrangement den opprinnelige helgen som jeg må delta i. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Sigurd Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Gleder meg! (er det noe fisk utenfor Horten, da?) Ja, massevis.....og vi har reinere vann her på rette sida.......Gled deg! Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Vi kommer selvfølgelig, med et lite forbehold om at ikke småtten har tenkt å komme ut ca. 1mnd. før tida.... Jasså, DET dere bruker ferien til.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Slagskibet Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 (redigert) Jasså, DET dere bruker ferien til.. Suzuki <{POST_SNAPBACK}> Regner med ETA tidlig lørdag ettermiddag. Redigert 17.Januar.2005 av thor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stian S Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Vi kommer selvfølgelig, med et lite forbehold om at ikke småtten har tenkt å komme ut ca. 1mnd. før tida.... Hey, gratulerer! Kanskje kommer Skruzuki og jeg? Vi får vel felles havn snart. Stian Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Ja da ser det ut til at vi også blir med, er notert i rederinnens kalederen. Flott at det ble flyttet, for den første helgen var allerede booket med et annet arrangement. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
Gerhard Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Jeg har planlagt å komme ja, men det var ikke denne helgen jeg hadde hodt av Jeg skal i bryllup på lørdagen, så det passer ikke så bra. Men jeg bor i Horten, bryllupet er i Horten, så det skal vel la seg gjøre å få til en kombinasjon. Jeg har kjenner vel noen som kan passe på båten min ved brygga på Eiken i noen timer.... Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Foreløbig ligger vi ann til rundt 16 båter. Vi lager en liten opptelling etterhvert som folket melder seg på tråden. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bitteliten Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 (redigert) Havnesjefkomiteen: - bastard30000 - Jorg-1 - Astor - Først av alt - stor takk til treffkomiteen! Jeg kommer en tur over fjorden til treffet. Det blir hyggelig. Jeg har satt av fredag og lørdag - er ikke sikker på hvilken dag og hvor mange som kommer. Og som alltid - må ta forbehold om "vind og vær" på jobben. Er ikke alltid lett å planlegge så langt frem i tid. Men er jeg hjemme kommer jeg Redigert 17.Januar.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Hei Philonica kommer også, gleder oss. Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Kommer vel vi også , blir en langtur detta da men Bruker vel 10 minutter bort til Eiken . Detta blir topp det , håper ikke det dukker opp noe i veien nå . Har dere fått sjekka om fruen på Eiken legger ut landstrøm ? Det er kjekt å ha . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Jorg-1 Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Kommer vel vi også , blir en langtur detta da men Bruker vel 10 minutter bort til Eiken . Detta blir topp det , håper ikke det dukker opp noe i veien nå . Har dere fått sjekka om fruen på Eiken legger ut landstrøm ? Det er kjekt å ha . Tine II <{POST_SNAPBACK}> Camilla på Eiken skulle gjøre alt hun kunne for å få både vann og strøm på brygga til treffet....så vi får bare håpe. Utrolig morsomt at det er så stor respons allerede etter ett døgn på nett. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Frank v. Svart 18.Januar.2005 Del på Facebook Svart 18.Januar.2005 Dato får treffet er lagt inn i 7 sansen,blir langt å reise men prøver å møte opp hvis ikke noe kommer i veien.... Skal mye til håper jeg.... Planen blir da fra fredag til søndag for min del... mvh frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.