enter4u Svart 19.Juni.2005 Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 Da har vel de fleste kommet seg hjem etter treffet tenker jeg. Retter en stor takk til Astor og komiteen som har jobbet med dette. Dette var virkelig suksess. Det var mange flotte båter, og ikke minst mange flotte mennesker. Legger ut noen bil der fra treffet som jeg tok. Bastard kjenner vel de fleste nå. Hyggelig og sympatisk kar. Dette var vel den blankeste båten. Husker ikke hvem sin det var. Tine II hadde med seg destillert vann til batteriene. Gerhard med familie var min nermeste nabo på brygga. Koselig familie Her er vi da. Baatplassen.no's treffgjeng Gerhard arrangerte spleisekurs på lørdag. Det var ikke enkelt. Trenger disse to noen presentasjon da? Sitér dette innlegget Link to post
jan Svart 19.Juni.2005 Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 (redigert) Hjemme igjen etter ett fortreffelig båtreff i horten,turen starta på lørdag formiddag,turen frem ble bare bedre å bedre strålende vær og helt flatt hav,måtte sågar presse meg forbi ei sinke når jeg nærma meg Bastøy da..en skilsø 750cc men gikk da bra tror den var på vei til treffet Takk til komiten med Astor og medhjelperene.Fikk ikke hilst på alle men noen fikk vi en god prat med En fin ramme rundt treffet kl 8 søndagsmorgen..jeg A menneske..he he Været var sånn når vi våkna..kan det bli bedre!? Turen hjem til Stavern med det været var på godt båtspråk ren og skjære plankekjøring,med innlagt matstopp på ett skjær i nærheten av "heimstaden"...hilsen oss i Stavern. Redigert 19.Juni.2005 av jan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ketil M Svart 19.Juni.2005 Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 En stor honnør til Astor og arrangementskomiteen for iniativ, opplegg og utførelse! Tusen takk for fine dager i Horten. Morsomt å endelig møte så mange fra båtplassen i "realtime", og ikke minst å få sjansen til å ta en sammen. For vår del gikk turen videre til (forpliktet) festival åpning på Bolerne på Lørdagskveld, en fin tur som gikk unna på 1 1/2 time og med etterfølgende live-konsert og bespisning av hvalbiff, ble hele helgen en eneste lang fornøyelse. Eneste nedturen var at det var en type som hadde lagt seg inntill oss uten fendere Sa at han hadde glemt de hjemme! Hvordan i H@*** kan man "glemme" å ta med fendere? Heldigvis ingen skader da.. Uansett, på vei tilbake til Tønsberg fikk vi jammen testet den gamle Selcoen's motorytelse også; stor båt hadde gått på grunn i innseilinga til Bolerne, men vi fikk dradd den av og alle var fornøyd.. Blir vel min tur en gang også tenker jeg.. Mvh Ketil Morstøl. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 19.Juni.2005 Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 Du skulle ikke tilfeldigvis kjenne dama på bildet Jan? Sitér dette innlegget Link to post
jan Svart 19.Juni.2005 Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 Du skulle ikke tilfeldigvis kjenne dama på bildet Jan? <{POST_SNAPBACK}> Joda..kapteinen på Belladora,der jeg er styrmann og altmuligmann Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 19.Juni.2005 Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 Dette var vel den blankeste båten. Husker ikke hvem sin det var. <{POST_SNAPBACK}> Råtips, Majali ????? (har ikke sett båten hans, men utfra beskrivelser antar jeg det ??? Trenger disse to noen presentasjon da? <{POST_SNAPBACK}> Antar det er Lars-H til venstre, men høyremann er ukjent for meg ihvertfall ?????? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 19.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 Råtips, Majali ????? (har ikke sett båten hans, men utfra beskrivelser antar jeg det ??? Antar det er Lars-H til venstre, men høyremann er ukjent for meg ihvertfall ?????? <{POST_SNAPBACK}> Treffets dyktige loddselger Lars H til venstre og Kåre alias Nor_West, mest kjent som altmuligmann og hyggelig vert i Sætre Båtforening. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 19.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 (redigert) Flere bilder fra treffet Off. Treffoto 2005 Vinner av 1.- og 2.-premien i trefflotteriet. TINE 11, og som han selv sa: -Jeg vinner jo aldri! Så tar jeg ikke lodd heller. Men jeg er like blid!! Takk for kjempefin musikk på Honørbrygga! Redigert 19.Juni.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Grunna Svart 19.Juni.2005 Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 Hei og takk, Til arrangemetskomiteen for godt planlagt og gjennomført treff, til Camilla på Eiken pensjonat for utmerkede fasiliteter og frokostbuffet og ikke minst til alle som deltok - hva ville det blitt uten. Fint å treffes å kunne "prat skjit" om båt og data og data og båt i en hel helg. Takk til sponsorer for premier. I mitt tilfelle Redningsselskapets klokkekalender/kalkulator. En nyttig dings som var liten nok til å bli fast inventar på S/Y Grunna. Takk til alle sammen for det gode humøret og takk til de respektive for plass til koteletter på grillen, en kopp kaffe, en øl, solkrem m.m. Og til værgudene for akkurat sånn vær vi ønsket oss på lørdag og søndag. Jeg vil også rette en takk til Andreas & Co for å ha noen å matche mot på plattlens oppover mot Oslo. Samme sted og samme helg neste år? Mvh Grunna aka. Bjørn Sitér dette innlegget Mindre langkjølte soloseileres kortere langturklubb Link to post
FredT Svart 19.Juni.2005 Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 Hei, Takk til alle for kjempehyggelig treff også fra Bjørg og Fred på VINDA. Fint å få "satt et ansikt" på mange av de signaturene vi kjenner så godt fra nettet. Det var et topp arrangement som vi håper kan repeteres. Hadde en strålende tur hjem til Skjebergkilen (drøye 5 timer) - havblikk de første par timene. Og jamen klarte vår gamle Saga i 7 knobs fart å "pelle" KOB sin Mistral 37 på vei ned fjorden. Muligvis kjørte han noe under fult pådrag ......... We'll meet again... mvh FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
M/S Bastard Svart 19.Juni.2005 Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 DJ Tine II Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 19.Juni.2005 Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 Jeg er også hjemme igjen fra tidenes største baatplassentreff (eller hvordan var det på sørlandet ?) Hvor mange ble det Astor ? 40 kanskje ? Det var veldig gøy å treffe dere. Dessverre så måtte jeg på et bryllup på lørdag så jeg var borte den kvelden. Jeg fikk tatt noen bilder og her er noen av dem: Baatplassen's treff på Eiken sett fra sjøen. Astor (Inge) ønsker velkommen Kveldsstemning Astor (Inge) ønsker fortsatt velkommen Hele havna vår. (Du bør ha en bredt vindu slik at de to neste bildene kommer ved siden av hverandre) Hilsen Gerhard med familie Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 19.Juni.2005 Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 Tusen takk for et hyggelig treff. Flott å treffe så mange hyggelige båtmennesker og værgudene var jo i perlehumør denne helgen. En stor takk til Astor og resten av komiteen for flott utført arrangement. Har allerede begynt å gleder oss til neste års treff. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
Lars H. Svart 19.Juni.2005 Del på Facebook Svart 19.Juni.2005 (redigert) Hei. Og tusen takk til ildsjelene som fikk i gang dette fantastiske treffet. Takk også til alle som møtte opp og gjorde det til en minneverdig opplevelse. For mer bilder (40 stk) kan du enten laste ned et slide-show (3MB) her, eller du kan gå til en vanlig nettside med klikkbare miniatyrbilder her. Lars H. Redigert 20.Juni.2005 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Vega Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Dette var et perfekt treff, ikke minst på grunn av (p)Astors forbindelse oppover for å sikre godværet, selv om hagelbygene på fredag skapte litt trim med å flytte stoler og griller ut og inn. Takk til treffkomiteen for et godt planlagt og administrert treff. Det var trivelig å treffe så mange båtmennesker. Eiken var et utmerket sted å legge et slikt treff til, og jeg håper at det kan bli et fast møtested i helgen mellom Færdern og St.Hans. Takk alle sammen for en koselig helg. Hilsen Vega Sitér dette innlegget Link to post
Manito Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 En liten hilsen til alle og en stor takk til Astor og de andre for et flott treff Madammen storkoste seg (jeg også) vi håper dette vil bli en tradisjon Vi sees på fjorden Torbjørn Sitér dette innlegget Link to post
Vega Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Hva med å samle alle bildene på hjemmesiden til Hortenstreffet, da blir de også lettere å finne til vinteren når man trenger noe hyggelig å se tilbake på ?? Hilsen Vega Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Til deg (fra Strømmen/Lillestrøm) som lot meg ta vare på loddene dine før du måtte dra: Ta kontakt, du vant en miniradio! (Flaut, men jeg kommer ikke på hverken navn eller nick) Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tine IV Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Heisan ,må få takke for et flott treff her i Horten jeg også . Alt var jo topp det , været og alt det andre . Loddsalget gikk jo bra det Alle var kjempefornøyde , det var noen igjen da jeg la ut på den lange veien hjem langt utpå dagen søndag ,fått noen IM som sier at dette må vi gjøre igjen . Så da sees vi igjen rundtom og kansje et høsttreff eller et samme tid og sted om et år . Hilsen alle på Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Lars H. Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 . . . fått noen IM som sier at dette må vi gjøre igjen . . . Hei og takk for sist. Joda, helt enig, og så vidt jeg vet har Astor allerede avtalt med Camilla at hun holder av helgen mellom "Færdern" og Sankthan av for oss neste år også! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Ett stort takk til kommiten, Astor,Bastard,Jörg-1 !! og en stor hälsning til ALLA som var der, jättekul.......see you next year! og til slut ett takk till GeirFrode för 'KaffeKarlsson' eller var det var det hette, kjgodt var det iallafal.... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
GeirFrode Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 En stor takk til de som tok på seg å arrangere et slikt treff! Dere gjorde en kjempejobb! Og når været slo til også, så ble det prikken over i'en som gjorde at dette ble helt topp. Vil samtidig hilse til alle som var på treffet, selv om vi bare rakk å stifte bekjentskap med noen av dere. Håper vi kan komme på treff en annen gang også hvis anledningen byr seg. Dette fristet til gjentagelse. Hilsen mannskapet på Isabella. 'KaffeKarlsson' eller var det var det hette, kjgodt var det iallafal.... <{POST_SNAPBACK}> Ja, den satt den tenker jeg. Takk for sist! Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 (Flaut, men jeg kommer ikke på hverken navn eller nick) <{POST_SNAPBACK}> Det der kan ha noe med aldern å gjøre Lars H. Jeg har merket det samme selv Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lars H. Svart 20.Juni.2005 Del på Facebook Svart 20.Juni.2005 Det der kan ha noe med aldern å gjøre Lars H.Ikke skrem meg slik da! (kontakt med vinneren er forøvrig allerede opprettet) Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.