Jump to content

Rundt Baatplassentreffet i Horten


Astor

Recommended Posts

Kjøpte den gamle gummibåten til Quantum og ble samtidig tipset om hvor hyggelig det kommer til å blir i Horten den 17.19. :cheers:

 

Regner med at Panda setter nesa nedover muligens torsdag eller grytidlig fredag da vi trenger 6-7 timer på turen. :sailing:

 

Melder oss da på med 2 voksne og en villtass på 3.

 

Kan man bare legge seg til ledige bryggeplasser om man kommer torsdag eller tidlig fredag?

 

Vi sees! :flag:

 

RogerThat

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Kjøpte den gamle gummibåten til Quantum og ble samtidig tipset om hvor hyggelig det kommer til å blir i Horten den 17.19. :cheers:

 

Regner med at Panda setter nesa nedover muligens torsdag eller grytidlig fredag da vi trenger 6-7 timer på turen. :sailing:

 

Melder oss da på med 2 voksne og en villtass på 3.

 

Kan man bare legge seg til ledige bryggeplasser om man kommer torsdag eller tidlig fredag?

 

Vi sees! :flag:

 

RogerThat

<{POST_SNAPBACK}>

Astor vil være på plass å anvise plasser fra torsdag kveld. Går fra Sætre trolig ved 17-tiden på torsdag. Bruker drøye to timer til Horten. Skal gå sammen med M/B Nikita og skipper Eriksen. Går rundt 8 knop. Bare hyggelig at det blir flere. Nikita kommer fra Bestumkilen.

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Åssen er det er det plass til en familie til. Hvis det ikke blir helt skjæring så kommer vi på fredag.

Horten er sikkert en fin plass å starte første ferietur  med nybåten.

"Vi" er hu mor og meg og 2 gutter på 15 og 12 år

 

Mariell

<{POST_SNAPBACK}>

NYBÅT??? Har dere endelig bestemt dere, GRATULERER så my med nybåt..og takk for sist. Vi sees i Horten!! :cheers:

 

 

Faxen :flag:

Fairline Mirage 29 er solgt.

Link to post
Share on other sites

Treffsiden er oppdatert.

Gi beskjed hvis noe ikke stemmer med deltagerlisten.

Treffkomiteen skal ha neste møte, neste mandag. (6. juni)

Vi har på programmet så langt. Spleisekurs. Bruktmarked. Sosialt samvær, Grilling.

 

Hvis noen føler kallet som leder av en aktivitet som passer inn på treffet så send meg en mail. (for barn eller/og voksne)

 

Det aller vikigste for oss er at alle skal føle seg velkomne, uten press for å delta på noen aktivitet.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Gi beskjed hvis noe ikke stemmer med deltagerlisten.

Hei.

 

Jeg er ikke oppført med barn, men 5 år gammel Labrador-gutt på 4 bein teller vel ikke? Tar med ham istedenfor admiralinnen som jobber den helgen.

 

Lars H.

PS. Er der søppelstativer slik at en får kvittet seg med bæsjeposer?

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Jeg er ikke oppført med barn, men 5 år gammel Labrador-gutt på 4 bein teller vel ikke? Tar med ham istedenfor admiralinnen som jobber den helgen.

 

Lars H.

PS. Er der søppelstativer slik at en får kvittet seg med bæsjeposer?

<{POST_SNAPBACK}>

Joda Lars! Labradorgutt teller. Jeg har heller ikke oppført mine tre papagøyer. Kommer med hele menasjeriet! :lol::lol:

 

Søppel får vi vel kvittet oss med skulle jeg tro. Kommer med mer rapport senere.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Treffsiden er oppdatert.

 

Vi har på programmet så langt. Spleisekurs. Bruktmarked. Sosialt samvær, Grilling.

 

Det aller vikigste for oss er at alle skal føle seg velkomne, uten press for å delta på noen aktivitet.

<{POST_SNAPBACK}>

Om noen har joller i plast bakpå(eks. Pioneer 8') kunne vi kanskje lage rostafett. :boxing: Populært tiltak under den årlige Skjærhalden Havnefestival. De kjører Ro konkurranse m/premier. Stafett m/3 mannslag.

 

Ref linker. http://www.amorøsa.no/Skjaerhalden%20Havnefestival.htm og http://www.amorøsa.no/images/rokonk2.JPG

 

Just an idea..... Kan blir noe kalt kanskje....

 

RogerThat

Link to post
Share on other sites

Har du ikke toalett i skuta Lars :lol:

 

klarte ikke og dy meg

Hei.

 

Jo visst har jeg det, men det er også det eneste stedet dyret aldri er! Men om våren under røyteperioden skulle en tro noe helt annet. Da finner vi hundehår over alt, i tannglassene, oppover veggene på do og under dasslokket! Fatter ikke hvordan det kommer der. :headbang:

 

Hjemme har han forresten i det siste funnet på at vann ikke skal drikkes fra skålen sin på kjøkkenet, men fra rennende kran i vasken på badet! :lol:

 

Lars H.

(pappan til Japp)

:cheers:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Om noen har joller i plast bakpå(eks. Pioneer 8') kunne vi kanskje lage rostafett. :boxing:  Populært tiltak under den årlige Skjærhalden Havnefestival. De kjører Ro konkurranse m/premier. Stafett m/3 mannslag.

 

Just an idea..... Kan blir noe kalt kanskje....

 

RogerThat

<{POST_SNAPBACK}>

Da er jo det ene laget klart allerede.

Til Walter_S, Jibb og Geir Frode. Dette er trening til den store finalen en uke senere.

Link to post
Share on other sites

Slik er det med kjøteren min også, men helst  drikker han fra toalettet!

Det får ikke Jappegutten lov til, selv om han forsøker å slikke på kanten av skålen! Og nedi kommer han ikke, jeg har en kone som forlanger at lokket skal være nede etter bruk. Tror de fleste fruer er strenge slik? Og jeg adlyder! :blush:

 

Men nå er vi vel langt på jordet, eller helt feil jorde? :wink:

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Jeg også vil være med, men båten ligger i Vansjø. Må få den over i saltvann da. Meld meg på:-)

<{POST_SNAPBACK}>

Som utflytta mossing vil jeg anbefale Mossefossen før det blir for lite vannføring. Kommer med kamera når du setter utfor. :lol:

 

Du blir påført anmeldte båter ved neste oppdatering. Velkommen skal du være.

For at jeg ikke skal glemme det hadde det vært fint om du sendte meg en IM.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Da er jo det ene laget klart allerede.

Til Walter_S, Jibb og Geir Frode. Dette er trening til den store finalen en uke senere.

<{POST_SNAPBACK}>

:eek: Det er greit det, men da får du legge om kursen på Nidelven din og seile litt nordover til Horten for en gangs skyld. Som lagleder for ro-teamet er det din plikt å være tilstede for å overvåke og fotografere begivenheten. :wink::lol::lol::cheers:
Link to post
Share on other sites

Som utflytta mossing vil jeg anbefale Mossefossen før det blir for lite vannføring. Kommer med kamera når du setter utfor. :lol:

 

Ikke noe problem. Siden du er så kjent der, så får du æren av å være skipper på den turen :lol:

Blir det forresten brukt-marked? Sikkert mange som har masse ting de ikke har bruk for. Jeg f.eks har ubrukt Wema turteller. :cool:

Link to post
Share on other sites

Mandag kveld (6. juni) legger vi ut programmet for treffet.

Vi skal ha bruktmarked med maritime gjenstander. Noen havneavgift har vi ikke diskutert. Måtte i så fall vært symbolsk som i helhet gikk til drift av Baatplassen.no. Som sagt, dette er ikke diskutert.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...