KongKing Svart 20.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2015 På Oscarsborg for andre gang i år. Første overnatting. Sitér dette innlegget Link to post
Catch22 Svart 20.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2015 Veldig riktig måte å gjennomføre en onsdagskveld på Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 20.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2015 Herlig bilde KK :-) nyt kvelden :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Dykker Svart 20.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2015 Her et standard "båten med ølet" eller "ølet med båten" bilde som mange av oss tar på Borgen. Et bilde jeg tok med Naledi i bakgrunnen (og ølet i forgrunnen) for noen år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 20.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2015 Skulle komme weissbier på fat der i år sa kroverten? Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
KongKing Svart 20.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2015 (redigert) Har foreviget turen fra Vollen i Asker til Oscarsborg på film.... Litt rufsete i starten av turen, men bedre etterhvert. Turen tar ca 1,5 timer i ca 6 knop. Klapp på skuldra for svar på musikken. Kk Redigert 20.Mai.2015 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CSSGT Svart 21.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2015 Ingenting er som en båtvideo for å lengte litt ekstra til helgen! Sitér dette innlegget Roger H. Fersk seilbåtkaptein :) Link to post
Gew77 Svart 21.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2015 Vakker båt, i vakre omgivelser:) Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Sequoia Svart 21.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2015 Bigbang - Long distance man Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 21.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2015 Klapp på skuldra, diaX Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Jeg fikk et flott dronebilde fra Jan i Flid fra i går morges som jeg skulle legge ut for ham. jeg glemte det da, men her er det. Så fullt har jeg ikke sett det på Borgen før, jeg teller ca. 146 båter! Og på det lille utsnittbildet, legg merke til båtene ytterst utenfor den korte flytebryggen. Slik "parkering" har jeg aldri sett der før. Lars H. pt. Fiskebäckskil mitt webcam Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Flid Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Mai måned på Borgen. En del av de underjordiske tunellene. Skytedata kanon nr. 1 Salutt 17 mai klokken 08.00 Innseilingen til Sandspollen sett fra toppen av Håøya. Saluttkurs. Saluttkurs. Skyteglade menn i dårlig vær. Fra taket av Borgen og Sydover mot Moss og Jeløya. Andre pinsedag. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Nå må du snart slutte å reklamere for Borgen Flid, - skal en få plass i en helg må en snart ankomme på onsdagene! Lars H. pt. Fiskebäckskil Sverige mitt webcam Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Flid Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Du har et godt poeng der Lars, men det pleier jo å bli plass til alle som kommer... Det øverste bildet av tunnellen i innlegget mitt vises feil på iPaden min men ikke på PCen. Du har brett om bord, samme feilen hos deg? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 (redigert) Det øverste bildet av tunnellen i innlegget mitt vises feil på iPaden min men ikke på PCen. Du har brett om bord, samme feilen hos deg? Hvis du tenker på at det vises liggende, så kan jeg bekrefte at det gjør det på min iPad Air (selv om jeg ikke er Lars H... :-) Redigert 25.Mai.2015 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Flid Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Takk for tilbakemelding. Vet ikke riktig hva som skjer når bildet kommer feil vei på iPad... Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 (redigert) Jeg lurer på om det er bra 4G-dekning(Telenor) på Oscarsborg og om kapasiteten er tilstrekkelig en helg med mye båter? Jeg har tenkt meg en tur neste helg men har en jobb som gjør at jeg må kunne komme meg på nett og jobbe om det oppstår behov. På forhånd takk! Redigert 25.Mai.2015 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Takk for tilbakemelding. Vet ikke riktig hva som skjer når bildet kommer feil vei på iPad... Bildet vises også liggende på iPhone (iOS 8.3), men iPad og iPhone er jo same shit, different wrapping... Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Lars H. Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Selvfølgelig ingen problemer med visning av bilder hverken på PC'n med Win 7 eller den med Win 8.1 Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Flid Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Selvfølgelig ingen problemer med visning av bilder hverken på PC'n med Win 7 eller den med Win 8.1 Da er det kanskje noen Apple greier.... Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Jeg lurer på om det er bra 4G-dekning(Telenor) på Oscarsborg og om kapasiteten er tilstrekkelig en helg med mye båter? Jeg har tenkt meg en tur neste helg men har en jobb som gjør at jeg må kunne komme meg på nett og jobbe om det oppstår behov. På forhånd takk! 18-20 Mbit ned på våre 4G telefoner på Borgen. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 15.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 (redigert) Det blåser nok litt mer enn det Yr meldte, men det er blå himmel og sol så da er det helt greit allikevel ? 8 båter på plass. Kk Redigert 15.Juni.2015 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 15.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Holdt på å ta en tur, men så at det var en del vind, så da ble det plenklipping isteden. Angrer nå, når jeg ser bildene her..... I morgen skal det bli enda bedre så da satser jeg på en tur ut. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 15.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Var da veldig mye ledig ledig plass på en så flott dag som dette? Her sitter jeg og vansmekter innerst i Iddefjorden, sukk... :-) Oscarsborg blir nok en av de første stedene jeg kommer til å oppsøke når jeg er i gang igjen! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
KongKing Svart 15.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Er en 8-10 båter på plass. Noen kommer, noen går, men mandag er nok ikke dagen med mest trafikk her ute. Kk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.