Jump to content

Jeg slår et slag for Oscarsborg!


KongKing

Recommended Posts

Takk for hyggelig prat da du var innompå Borgen. Vi kom hit torsdag formiddag, og blir nok her et par tre dager til, får se været ann. Nå er det vel rundt 25 båter her, høstferie.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Skjenkesteder er vel ikke typisk for Oscarsborg, men å få seg et glass vin til maten, eller øl er jo greit både på hotellet og kroa. Sorry for at jeg reagerte på ordet "skjenkesteder". Oscarsborg er et familiested der en ikke besøker for å "drekke".

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Horst skrev for 1 time siden:

Er det noen skjenkesteder som er åpne på Oscarsborg til helgen? Havnekroa er vel stengt.

 

Jeg gjentar meg selv?, havnekroa stengte forrige lørdag kl.21.00

Hotellet er vel normalt ikke tilgjengelig for oss båtfanter men man kan jo alttids gå opp og spørre. Mulig man kan få noe å drikke i resepsjonen....

Redigert av Flid (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Er Flid fremdeles på Borgen? Jeg var en tur i hjemmehavnen og pellet med meg utstyr for vinteropplag, pluss bestilling av opptak neste fredag.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Blir antakelig en dagstur i morgen på meg, dattera og samboeren hennes. Skal til Håøya, men tar nok en stopp på Oscarsborg også ettersom samboeren (som spiller i bandet mitt) ikke har vært der før. Regner med at museet er åpent?

 

 

Redigert av Pequod (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Lars H. skrev for 13 timer siden:

Skjenkesteder er vel ikke typisk for Oscarsborg, men å få seg et glass vin til maten, eller øl er jo greit både på hotellet og kroa. Sorry for at jeg reagerte på ordet "skjenkesteder". Oscarsborg er et familiested der en ikke besøker for å "drekke".

 

Takk, vi snakker om en pils eller to når vi kommer frem ??. Burde kanskje skrevet serveringssted ?.

Link to post
Share on other sites

her var det fine dronebilder fra nye vinkler, flott! Slikt ser vi ikke når vi bare går og rusler rundt på Borgen.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Du får ta kontakt med Flid når du skal innom Borgen i helgen, så sender han sikkert opp dronen og filmer deg!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...