Jump to content

Jeg slår et slag for Oscarsborg!

KongKing

Recommended Posts

Lars H. skrev 33 minutter siden:

Kanskje vi kan legge oss kailangs helt inderst? Vi drar igjen på torsdag før neste helgeinnrykk.

Egentlig er det meldt kjølig vær, men iom. at vi drar på "sommerferie" nedover svenskekysten om en drøy uke, og at jeg har jobbet mye på motoren i vinter, er det greit å få testet at alt fungerer.

kailangs_borgen2.jpg.986c80b934c761633c6a9a36814f71a0.jpg

Du kan ligge slik når du kommer Lars👍
Avklart med havneverten rett før vi kastet loss.

Havelle skrev On 9.5.2020 at 23.16:

Der håper jeg da. Vi prøvde to ganger i fjor, og det var skuffelse begge ganger, til tross for at vi var skrubbsultne. 

Hadde vært topp om det nå ble bedre mat der. Da spiser vi nok der oftere :)

Vi var på Oscarsborg og hadde båtkontor tirsdag til onsdag. Legger ut et bilde, helt fantastisk vær og veldig hyggelig, (Vurderer å lage en "Havelle på tur 2020 tråd, men det får vente til en mer ordentlig tur).

Kan ellers bekrefte at maten nå er veldig god! Anbefales!

IMG_0775.jpg.1a21b1a03b5ec0499b3fa5bf0dea77b7.jpg

Jeg er helt sikker men mulig jeg overdriver løpingen 😂😂 ja dere lå vel utenfor Marexen om jeg husker rett. Vi kom inn i går ettermiddag. Mye gitarmusikk og sommerstemning i går. La oss håpe det varer noen uker til 🤸🙏

Hvordan er det på Havnekroa om dagen? Er det åpent? Er det kun takeaway eller har de åpent for gjester for et glass og ev matservering?

kk

KongKing skrev for 2 timer siden:

Hvordan er det på Havnekroa om dagen? Er det åpent? Er det kun takeaway eller har de åpent for gjester for et glass og ev matservering?

kk

Havnekroa er åpen for besøkende, ja. Dvs de var i hvert fall det for to helger siden da vi spiste der. Men da var det ikke alkoholservering, så det får du nyte i båten før/etter maten.

https://www.havnekroa.com

Code0 skrev for 1 time siden:

Er fergen fra drøbak startet opp..?

Har passert den flere ganger de siste to ukene, så den er nok i trafikk igjen, ja.

Men det er restriksjoner på antall passasjerer og munnbindpåbud osv.