Jump to content

Jeg slår et slag for Oscarsborg!


KongKing

Recommended Posts

Lars H. skrev 48 minutter siden:

 

Det er vel en ny "god gammeldags" motor uten elektronisk styrt innsprøyting osv? Hva med turbo?

Nå er jeg så langt fra en motorkjent mann som det er mulig å komme. :giggle:Jeg vet hav jeg skal skifte, men det er det. men såvidt jeg har forstått er det ingen turbo på denne. Her må nesten @liberty komme på banen - han har sett på den og gitt tommelen opp! :smiley:

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Da var vi der sikkert samtidig @Popeye70 👍 spiste middag på det nordligste bordet klokken seks.

 

Både voksne og barn fikk pizza og burger. Synes det smaker bedre nå. Begynner å få dreisen på pizzaen og eldstemann lovpriste burgeren. Ble kveldsseilas etter vinden roet seg hjem. 

 

 

Link to post
Share on other sites

Sjøbliss skrev 3 minutter siden:

Da var vi der sikkert samtidig @Popeye70 👍 spiste middag på det nordligste bordet klokken seks.

 

Både voksne og barn fikk pizza og burger. Synes det smaker bedre nå. Begynner å få dreisen på pizzaen og eldstemann lovpriste burgeren. Ble kveldsseilas etter vinden roet seg hjem. 

 

 

Der håper jeg da. Vi prøvde to ganger i fjor, og det var skuffelse begge ganger, til tross for at vi var skrubbsultne. 
 

Hadde vært topp om det nå ble bedre mat der. Da spiser vi nok der oftere :)

Link to post
Share on other sites

6 minutes ago, Sjøbliss said:

Da var vi der sikkert samtidig @Popeye70 👍 spiste middag på det nordligste bordet klokken seks


Satt du på bordet hvor en mann hadde t-skjorte med stor hvit skrift? Husker ikke hva det stor, men et litt småtøft budskap, mener jeg. 
 

Vi satt på bord 12, midt på rekka ut mot sjøen. Hadde grønn caps og satt med kone og to barn. Hadde bordet fra kl 1700 og satt vel til rundt 1830-ish.

Redigert av Popeye70 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Nei vi hadde ikke t-skjorte noen av oss om jeg husker rett. Var litt kaldt så . Vi er en familie med to adopterte barn, fra Sør-Afrika, og en egenfødt 17åring på 1,96 høyde. Det er vel kanskje det som peker seg mest ut. Jeg var nesten ikke innover men jeg husker jeg så dere i farten.👍

 

Vi satt på bord 20, det som er nærmest veggen ved utgangen mot toalettene.

Link to post
Share on other sites

Sjøbliss skrev for 2 timer siden:

Nei vi hadde ikke t-skjorte noen av oss om jeg husker rett. Var litt kaldt så . Vi er en familie med to adopterte barn, fra Sør-Afrika, og en egenfødt 17åring på 1,96 høyde. Det er vel kanskje det som peker seg mest ut. Jeg var nesten ikke innover men jeg husker jeg så dere i farten.👍

 

Vi satt på bord 20, det som er nærmest veggen ved utgangen mot toalettene.

 

Kjørte forbi Borøya i går og kastet et blikk inn i bukta, men så ikke noe som kunne ha vært dere, så der har vi jo forklaringen! :lol:

Var sist på Oscarsborg tirsdag til onsdag og hadde gjemmekontor onsdag morgen før jeg dro hjemover.

IMG-4695.jpg.4a31befffbcc4beb7b1b1ae202c95348.jpg

Redigert av Pequod (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Kanskje vi kan legge oss kailangs helt inderst? Vi drar igjen på torsdag før neste helgeinnrykk.

 

Egentlig er det meldt kjølig vær, men iom. at vi drar på "sommerferie" nedover svenskekysten om en drøy uke, og at jeg har jobbet mye på motoren i vinter, er det greit å få testet at alt fungerer.

 

kailangs_borgen2.jpg.986c80b934c761633c6a9a36814f71a0.jpg

Redigert av Lars H. (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...