Jump to content

Hjelp en førstegangskjøper av seilbåt


sitdown

Recommended Posts

Takk, takk :)

 

Tror jeg må prøve meg litt selv noen dager før jeg melder meg på regattaen, da har jeg et bedre utgangspunkt for læring. Men jeg kommer nok til å svirre litt rundt der helt i begynnelsen også, gleder meg til våren :)

 

Båtplass er foreløpig på lykke, men jeg kan iallefall få bøyeplass på malmøya, eneste irriterende der er borring av ny bøye koster 5000 når jeg ønsker å få en båtplass etterhvert.

 

Gamle seil, hrmf, jeg er jo ekspert fra første minutt ;)

Link to post
Share on other sites

Til 10 000 for sommersesongen, kanskje, men båtforeninger med litt lavere pris er det vel ikke store muighetene?

 

Båtforeningene er en utfordring. Flere av dem har laaaaaange ventelister. Siden man likevel får plass på dagen i ulike private havner, er det rom for pruting her.

 

Vet ikke hvordan din akseptable radius er, men vi flyttet båten sørover i Oslofjorden i høst for å komme nærmere havet og flere steder var prisen akseptabel (ned mot det halve av det du nevner).

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...