Bitteliten Svart 8.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2013 Det skal gjennom Stortinget først da - og KrF sier at dagens forskrift er klok. Erfaringene fra Sverige er ganske interessante. Her jobbes det nå med å få innført sertifikatplikt på vannscooter for å hindre villmannskjøring. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 8.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2013 (redigert) Time will show, dette blir nok ikke den eneste saken Stortinget ønsker å ha en mening om.. Om Krf og Venstre er positiv til frikjøring med vannscooter er vel uklart.. Dermed er det svært enkelt å love dette, om regjeringen stiller kabinettspørsmål på denne saken er vel heller tvilsomt Redigert 8.Oktober.2013 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Lingefan Svart 8.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2013 Det skal gjennom Stortinget først da - og KrF sier at dagens forskrift er klok. Erfaringene fra Sverige er ganske interessante. Her jobbes det nå med å få innført sertifikatplikt på vannscooter for å hindre villmannskjøring. Men da bør det like greit innføres sertifikatplikt på alle båter. Hvorfor skal vannscootere særbehandles? Alle eller ingen er nå min mening. På veien har vi eget sertifikat for bil og eget for motorsykkel. Man kan jo ha det slik på sjøen også, men det er likevel ikke forskjell i trafikkreglene mellom motorsykkel og bil. På sjøen er det regelforskjeller på vannscooter og båter. Det er jo nokså unødvendig komlisert og forskjellsbehandlende. Sertifikat på alle båter bør innføres. Og da bør det være slik at man må kunne 3 knuter, fortøye skikkelig og kunne legge til kai med både kjølbåt og motortbåt. I tillegg bør det innføres eget seilbåtsertifikat. Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
CB. Svart 8.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2013 Venstre sier vel ja tror jeg så da kan Hareide gå å skamme seg Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
andersb Svart 10.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2013 Forskjellsbehandling er og blir.. talentløst. får se om jeg ikke kjøper en igjen også lingefan, men kjøper uansett ikke på høsten, garantien løper fra datoen du kjøpern, og da må jeg lagre den... men blir vel nytt hus først.. FÅR SJÅ, din tur å låne ting til meg! ;) Sitér dette innlegget Link to post
Geir Anders Svart 20.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2013 Hoi, nyregistrert her. Da blir det vannscooter på denne karen også, spesielt nå som regjeringen går inn for fjerning av forbud, samt at her jeg bor har politiet stilt seg veldig liberalt til bruken av scooter, sålenge man oppfører seg. Jeg bor da i Vestfold, noen andre fra området? Kjøper nok 14' RXP-X. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.