Jump to content

Vannscooter blir tillatt.


JRK

Recommended Posts

Flott leketøy dette.. http://www.jet-surf.com/en/ Ser ingen grunn til at ikke dette skulle kunne tillates på lik linje med vanncootere

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Er i shopping modus men ikke bestemt meg enda, noen anbefalinger ? men som en fornuftig og oppegående person tidligere nevnte er jeg mer spent på hva Sv sitt bidrag har vært til høringen :yesnod:

Hvordan går det med høringsuttalelsen din da CB?? Er du i rute, husk onsdag er siste frist... Du kan jo sende inn dine innlegg i denne tråden og det BF og sende de inn, det gjør jo saken enkel..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Da var det gjort..

 

Vi bekrefter at vi har mottatt din henvendelse.

Postmottak MD

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

det var testkjøring av Seadoo RXP 260 hk på NRK Forbrukerinspektørene i kveld.. moro :smiley:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

konklusjonen var at det var dritgøy å kjøre den :smiley: og at det lå an til at det ville bli tillatt å kjøre (minst) 400 meter fra land.

 

http://tv.nrk.no/serie/forbrukerinspektoerene/mdhp11001613/17-04-2013

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Han kunne like gjerne nevnt at det lå an til at det blir fritt bruk på lik linje med båt. Den kommentaren trengte ikke å engang være med.

Og var spent på hvor stort bagasjerommet var på den. Men som de fleste som ikke har prøvd noe slikt før var det kun farta og styreresponsen han klarte å oppfatte :nonod:

Jara Wynja

Link to post
Share on other sites

konklusjonen var at det var dritgøy å kjøre den :smiley: og at det lå an til at det ville bli tillatt å kjøre 400 meter fra land.

 

http://tv.nrk.no/serie/forbrukerinspektoerene/mdhp11001613/17-04-2013

 

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

 

Snart også meget nærmere :yesnod:

Redigert av CB. (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Siden jeg ikke berørte dette med avstand i min høring, så kan det tenkes at 400 meters avstanden vil bestå, om det blir en egen særforskrift for slike farkoster...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Det var en av oppgavene jeg delegerte til deg, siden du hadde meninger om det.. Så jeg tar det for gitt at du kommenterte dette når du sendte inn dine kommentarer.. Jeg kan også vanskelig se at det finnes noen oppegående som har meninger om vannscooter og som ikke har benyttet seg av muligheten de ble gitt med denne høringen..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Stort sett alle har meninger i en sak der det er en høringsrunde ute. Men de fleste har ikke mulighet til å komme med innspill i alle sakene. Så hvorfor skal alle som har en mening i denne saken på død og liv gi et skriftlig innspill kun pga en ytrer sin mening her inne?

Redigert av Jan E. (see edit history)

Jara Wynja

Link to post
Share on other sites

I den grad en anser saken som viktig, så mener jeg en bør sende inn sine meninger om saken.. Jeg synes det er flott at mening mann kan få uttale seg om saker i høringer før lover blir vedtatt.. Men det er vel alene om å mene.. De fleste velger heller å syte og klage over lover og regler, men når de blir gitt muligheten til endre, så holder de kjeft.. Dette er kjennetegnet på en ekte sytpeis i samfunnet

 

For meg er saken mindre viktig, men jeg valgte uansett å uttale meg om forslaget til forskrift...

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...