Jump to content

baatplassen.no Østfoldtreffet, Sand Marina.


Pettern1972

Recommended Posts

Blitt av web kamera ditt Lars?

 

Har mer eller mindre gitt opp det, i hvert fall i havner der folk er redde for å bli avbildet, selv på lang avstand. Men å bli med på treff og eksponere seg i full offentlighet med navn på seg selv og båt; det er greit!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Blitt av web kamera ditt Lars?

 

Og så var kameraet oppe å gå, dog med treg netthastighet.

Kameraet finner du her.

 

Lars H. :flag_bp:

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Må bare få si takk til dere som har arrangert dette nok en gang. Fantastisk opplegg med aktiviteter for store og små og mange hyggelige mennesker. Vi kommer år etter år vi se. Fortsett å arrangere dette, for dette gir mer smak :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Da klarte vi å holde drittværet unna til klokka var 22.00, men da åpnet jaggu himmelen seg også. Tusen takk til Kenneth Haraldsen, Stine Bakkehaugen og alle båtplassenvenner som nok en gang har gjort treffet til sommerens høydepunkt for oss. Og ikke minst, hovedpremien, en 60 kg gassgrill, fra maritim.no til den nette sum av hele 8000 kr ble vunnet av Marida. Han donerte den bort til gutta på RS Horn Flyer

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Sitter nå å venter på at regnskuren skal forsvinne. Litt kjipt når det bøtter ned, men som Pettern sier, det regner ikke på Hvaler, bare drypper litt.

 

Kjempehelg, truffet masse hyggelige mennesker.

 

Savner litt bilder fra treffet ala de i fjor. Glemte kamera hjemme selvfølgelig.

Redigert av Marida (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Etter hvert ble folket sultne og mange benket seg for servering på kafeteriaen. Maten var bra, og spesielt fiskesuppen ble det skrytt mye av.

bilde

 

Lars H. :flag_bp: :flag_bp: :flag_bp:

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Takker for et flott båttreff der jeg ble kjent med masse trivelige mennesker. Første året jeg er med og kommer definitivt til neste år også. Her er noen bilder fra det flotte båtplassen bandet vårt...syns de var kjempeflinke :thumbsup: . Dans ble det å :yesnod:

 

 

bilde

 

bilde

 

bilde

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...