Jump to content

Årets båtentusiast 2006: Walter_S!


Ingar

Recommended Posts

Fåreslår Sinten jeg. Grepa ungdom skal belønnes

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Det er vel neppe faglige vurderinger som ligger bak en slik kåring vil jeg tro, så her går det nok mere på følelser og meninger man har om den enkelte... med andre ord en skikkelig subjektiv vurdering fra den enkelte, men som mest sannsynlig ender opp med en obkjetiv og god konklusjon når alle har avgitt sin stemme.

 

I denne fasen er det vel nomineringer som er på programmet vil jeg tro, så kommer avstemingen senere når nominasjonen er på plass. Det som hadde vært spennende i avstemingen er om ingen kunne se utviklingen før avstemingen var ferdig og kandidaten var kåret.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Det som hadde vært spennende i avstemingen er om ingen kunne se utviklingen før avstemingen var ferdig og kandidaten var kåret.

 

Enig i den sydvesten men er det ikke slik at du ikke får opp resultatet før du har stemt? Så påvirkning skulle ikke være tilstede i form av resultatet

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Det betyr da ingenting om de som har stemt kan se resultatet, tvert imot, det er interressant å følge med utviklingen.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...