Jump to content

Skuggfaks skal hjem


Vestafor

Recommended Posts

Da jeg fikk tilsendt storseil fra et medlem her, kostet det 255 for å sende seil uten spiler. Veide rett over 10 kg og er noen m2 mindre enn det du skal ha. spilene er lange, så det var tillegg for å sende de i en ekstra pakke. Totalt kom det på 520 kr, De gamle spilene dine kan du sikkert bruke videre. Men slikt får du sikkert også kjøpt lokalt.

 

Boding-seilet jeg fikk tak i, var kun brukt to sesonger, rundt 2004, og i fin kvalitet, utenom noen jordslagflekker. -men det har ikke mye å si for seilegenskapene. Siden jeg fikk seilet for 1500 kr, så var det vel verdt pengene i porto.

Link to post
Share on other sites

Da er seilet mottatt og oversett. Fant bare en sleider som manglet. Den er iallefall sydd nå. Få se om jeg får heist det på 18 mai, skal gi rapport om hvordan det funker for meg. Du greide å pakke det veldig bra- ikke store pakken.

 

Ellers har jeg fikset lekkasje i mastekragen med en god mengde gaffatape. Det ser ut til å være tett inntil videre.

Da blir neste punkt på plansjen å finne ut hvorfor wallasen ikke gir nok guffe, men det tror jeg at jeg dedikerer en egen tråd til...

 

Noen tips til hvor jeg kan bestille bokstaver - båten er jo ikke formelt døpt enda. Og gode tips til å få av de gamle... Hårtørker og sparkelskje?

Link to post
Share on other sites

Skjønner - det forige var også løsfotet. Ditt gamle ser ut til å være i mye bedre stand enn det jeg ødela, så dette er jo bare supert! Har ikke satt inn spilene enda, så håper de passer greit nok, om ikke er det frem med baufila. Andre veien blir vanskeligere, men spiler er vel ikke dyrt uansett. Men nå har jeg storseil til pinsen! :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...