Raymond Romsdal Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Grethe i farta Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 (redigert) Skal du få satt en ekstra spiss på turen idag, siden du ikke har sålang tur, så kan du jo gå via Lukksundet. Der er det vakkert og ikke så kjedelig som opp Langenuen (uten å fornærme noen). Da får dere også sett Tysnes også. Bare et tips! Det var en god ide, Bergen dørk, men han er vel kanskje så spent på hva som venter at han kjører strakaste veg! Bjørn, jeg hadde tenkt å ta ut med Wikingen og møte deg ute i fjorden i dag, og kanskje få hilst på deg og følge deg et stykke, men så er jeg lovet vekk til et barnebarn og da tar jeg ingen sjanser. Det er ikke alltid man kan prioritere det viktigste! Hadde ikke den hersens naboen bygget garasje, så hadde jeg sett deg helt fra du forlater nordsiden av Stord. God tur på sjarmøretappen! Redigert 2.Mars.2014 av Wiking26AC (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Jeg så den ruta i går Bergen dørk. Men da hadde jeg allerede plottet langenuen. Det ser ut for meg som det er noe lenger. Så da går jeg strakaste vei. :-) :-) men takk så mye for tips. Kanskje på tur ned.? Det hadde vært trivelig Wiking26AC. Men barnebarn kommer først. Det er viktig. :-) men får du anledning er det jo bare å ta en telefon. 47263006. Å komme å hilse på..:-) det er bare hyggelig. Gjelder alle i området.:-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bergen dørk Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Har stor forståelse for prioriteringen, og ja, det er et godt tips for turen nedover, men da ville jeg personlig valgt vestsiden av Stord ned Nyleia. :-) Mye vakkert å få med seg! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
gixen Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Der er han:) Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Hadde ikke den hersens naboen bygget garasje, så hadde jeg sett deg helt fra du forlater nordsiden av Stord. God tur på sjarmøretappen! Leig inn http://www.kjendis.no/2014/02/05/kjendis/fjorden_cowboys/lothepus/tunnel/millioner/31581355/ så får du ein utsikt som manglar sidestykke :lol: Utruleg kva ein kan få utretta med dynamitt. Serien «Fjorden cowboys», på TV 2 Zebra på onsdagskveldane MÅ bare opplevast himmel å hav for nokre karakterar Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
MajorAndy Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Men Bjørn, hvis du ikke køber den P440 i Bergen, så står du jo med hele dit indbo og hjem der. Og hvis nybåden så ligger i Oslo eller Fredeiksstad, hvad så?? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 (redigert) Da blir det telt i Bergensdistriktet. Det er jo vår Hvis P440 er som BL tror, så blir det nok hjemtur. Han virker ganske så tent på den, og fin båt er det helt klart.(og riktig fabrikat) Redigert 2.Mars.2014 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Da kommer det til å bli nødvendig med gode hjelpere i bergen. Lagre litt utstyr. Å hente det med bil. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Blanco Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Ta dere i hvertfall en liten omvei inn Bårdsundet øst av Sandvikvåg og gå østsiden av Reksteren. Deretter over Bjørnefjorden og inn forbi Vedholmen og øst for Strøno. Da får dere noe annet enn kjedelige fjorder på langs. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Blanco Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 (redigert) Alternativt opp til Bekkjarvik og gjennom Austevoll. Redigert 2.Mars.2014 av Blanco (see edit history) Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
M/B Nordheim Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Men Bjørn, hvis du ikke køber den P440 i Bergen, så står du jo med hele dit indbo og hjem der. Og hvis nybåden så ligger i Oslo eller Fredeiksstad, hvad så?? Ja vad så?? Då blir det vel flytting på dugnad for BP medlemmer med skapbilar på rekke og rad frå Bergen til Fredrikstad med innbo og lausøre, med påfølgende innflyttingsfest for dei medsammensvorne. :lol: Hadde vore morosamt å sett på den AIS loggen :giggle: . Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Der røyk dynamo.. jaja da øker vi farta.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
VannTro Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Ups ! Ja, da er det bare å gi gass så du kommer frem med strøm på batteriene. Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
dude Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 (redigert) Lurte på om langenuen ble kjedelig siden du sa maks 8 i dag, og plutselig lå i 16 igjen. får vel ikke tak i noe i dag, men som sagt trenger du hjelp til å kjøre hente noe, eller verktøy, eller hva som helst, så sier du fra.. god tur siste strekket inn :-) Redigert 2.Mars.2014 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Lurte på om langenuen ble kjedelig siden du sa maks 8 i dag, og plutselig lå i 16 igjen. får vel ikke tak i noe i dag, men som sagt trenger du hjelp til å kjøre hente noe, eller verktøy, eller hva som helst, så sier du fra god tur siste strekket inn :-) En dynamo løser seg nok imorgen :-) iallfall med velvillige BP medlemmer :-) God tur siste etappen ! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Er enten regulator eller diode.. så får sjekke litt på mandag. Trenger nok litt hjelp.. :-) med å hente en hvis ikke jeg kan legge meg ved søreide da..å gå til maritim.? De har vel dynamo? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
dude Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 (redigert) helt sikkert ikke noe problem og få tak i dynamo. har du spesifikasjonene, så kan vi sjekke for deg. Redigert 2.Mars.2014 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 En bekjent på Stord la ut en stor princess på fb i går. 760'kr trur e han sa. Sikkert litt eldre en 440en. Får se på den om det blir dårlig avtale i bergen. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Skal sjekke spekk på dynamo når vi har fortøyd... er vel en time eller to til.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Er jo til en Tamd 60 C. 1985 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
dude Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 (redigert) kanskje de har på fritidsgården, skal sjekke litt rundt :-) Redigert 2.Mars.2014 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Bjordal og Madsen er jo i gangavstand fra Fagernes Yacht Club, hvis det er målet. De er VP-forhandler. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Tusen takk. Veldig snillt.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Okay..da er jo det og et alternativt. Får ikke tak i Princess eier. Finnes det alternativ liggeplass med strøm? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.