REM Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Puhh. Tar på det her. En skikkelig rysare av en hentetråd, i skikkelig Sap_2000 stil. Takk for at du delte turen med oss Bjørn. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Det har vært...å er utrolig hyggelig å lese alle de gode kommentarene fra dere. Det varmer. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zarek2 Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Takk for en utrolig tråd Bjørn og en fantastisk reise, det er nok fordi du er en veldig spesiell fyr. Slike ting henger som regel sammen. Gratulere med en kjempe flott skute. Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Heldigvis hadde jeg nett på fjellet :-) :-) takker også for en yderst spennende hente tråd. Nesten trist den er over, hehe. Det er også en god følelse å gjennomføre slikt som dette med sin sønn! Gir ekstra nærskap det :-) Igjen takk for all spenningen. Mvh Kire Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Gleden er på vår side, som har fått være med deg (dere) God tone, ensbetydende ned båtfolk det . Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Chilli Solbris Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Slår meg sammen med alle som takker for at vi fikk være med! Dette gir en skikkelig boost med tanke på håpet om å hente egen båt langt unna. Det blir ikke så skremmende når du vet at du har folk med deg kysten rundt! Tusen takk for turen! Vi gleder oss til Tom Rør og andre som deler!! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Fjord28cs Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Takk for at du delte denne turen med oss. Håper du har hatt en god natts søvn i ditt nye hjem. Sitér dette innlegget Link to post
Ocean Queen Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Takk for en flott hentetråd Bjørn ! Raust ,spennende og lærerikt. Godt at båten /hjemmet er på plass i Arendal ! Gratulerer !!! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Denne sto i båten. Levert av Øya. Med hilsen fra alle på Bp.. Er jo jeg som burde levert en slik til alle dere.. :-) for all hjelp å støtte. Men tusen takk.igjen. for all hjelp. Jeg har lest gjennom hele hentetråden nå. Å ser at det er mye jeg desverre ikke har fått med meg. Men takk for hvert eneste bidrag som gjorde denne turen trygg. Å om noen lurer. .. jeg er stolt over å heve Bp vimpel over White Lady. Den skal henge fra nå av. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Møkkalasset Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 (redigert) Den er vel fortjent. Men takk til Øya for bidraget på vegne av oss alle. Redigert 10.Mars.2014 av Møkkalasset (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Før Etter. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Vel fortjent Bjørn :-) Max underholdning for oss alle, og en thriller av dimensjoner Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Din tur nå Tom. Du har mye å glede deg til. Håper og det blir live kamera. Ser du har planer.. lykke til. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Turen min vil nok gå mye i sneglefart, da jeg vil se mye på turen. har satt av ca 10 dager, og håper på fint vær. Håper ikke bongotrommene som ble ble brukt på oppoverturen din er brukt opp ;-). Når det gjelder tekniske dingser, så er den saken overlatt til mannskapet. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Vet du sånn røffelig hva du brukte i timen på turen? Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Gratulerer med ny båt og en flott tur .hvor gammel er matrosen Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Hei, Tom Rør! Nå er bongotrommene nystemt og ligger klar til neste oppdrag. Var det ikke fra Molde i slutten av mars du drar? Hei, Bjørn! Den champisen synes jeg du skal drikke med godsamvittighet, den er deg vel undt. Så får du heller bruke noe eplemost til en eventuell dåpsseremoni. Jeg satt faktisk idag og lurte på å sende ned en pose fra Friele til deg, siden du har invitert halve Norge på kaffe, men jeg var ikke sikker på om White Lady, Arendal ville holde. Og da er jo spørsmålet; hvilken adresse har en båtboer? Du har kanskje en adresse på land, men hva med de som ikke har det? For all del, vi vil ikke se en grønn postkasse bak på hekken......ikke fint!!! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Hei, Tom Rør! Nå er bongotrommene nystemt og ligger klar til neste oppdrag. Var det ikke fra Molde i slutten av mars du drar? Planen er 21 Mars. Flyet går den 20 ihvertfall, og vi bør være med Sitér dette innlegget Link to post
pauc Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Hva slags båt skal du hente? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Princess P42 :-) Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Listen er lagt for henteturer nå, Tom:-) Håper du legger opp til direktesending fra Molde til hjemmehavn! 600 nm med norskekysten minutt for minutt:-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Zitt Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Planen er 21 Mars. Flyet går den 20 ihvertfall, og vi bør være med Det gikk greit med Bjørns tur, den gikk jo unna på en helg, men når du drar kan vi vel like godt ta ut en uke ferie, Tom! Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Listen er lagt for henteturer nå, Tom:-) Håper du legger opp til direktesending fra Molde til hjemmehavn! 600 nm med norskekysten minutt for minutt:-) Type havna.com sin ferd med P80 (?) langs hele norskekysten. De benyttet Bambuser.com for å streame ferden sin. Kjør på Tom Rør! Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Bonus Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Hehe, bygges det noen forventninger her nå, mon tro ... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.