Otto R Svart 15.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 (redigert) Trenger du navigatørkompetanse kjører vi kurs på havnekontoret til Molde Båthavnlag; Båtførerprøven neste helg 21-23 . mars , 18 deltakere med Redningsselskapet sin instruktør Vi skal vel alltid "lure" inn en deltaker til, men du har vel kompetanse inne Redigert 15.Mars.2014 av Otto R (see edit history) Link to post
Tom Rør Svart 15.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Takk for tilbudet, men jeg mener bestemt at vi har den nødvendige kompetansen for å komme oss nedover. :-) Link to post
M/B Nordheim Svart 15.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Makalaust skip det der, navigatørkontoret var det heller ikkje noko å sei på. Vil vel annbefale å ta rørtanga ut av lomma før du set deg :-) Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Tom Rør Svart 15.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Både kjeledress og rørtang er forbudt i "salong" og navigatørkontor ja :-) Link to post
Mariell Svart 15.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Så ryddig er absolutt ikke mitt kontor ombord, men nå har vel ikke du flyttet inn ennå. Vært på ett par rørleggerkontor. Så ikke sånn ut der. Ser ut som en kjempebåt MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Snekker'n Svart 15.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Kanskje like greit å holde på det gode inntrykket og ikke legge ut bilde av hjemmekontoret, Tom? Buster X med Yamaha 70 Link to post
Tom Rør Svart 15.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Kanskje like greit å holde på det gode inntrykket og ikke legge ut bilde av hjemmekontoret, Tom? Lang under beltestedet der altså Jeg trodde i min villfarelse at jeg kanskje kunne lure en eller annen, men de kjenner lusa på gangen forstår jeg Link to post
torbi Svart 15.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Tips: Om du er litt usikker på å kjøre over stadt, kan du sikkert følge etter hurtigruta som går på sør om natten , den går fra Ålesund kl 00 45, tror eg. Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Tom Rør Svart 15.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 (redigert) Det hadde kanskje vært en mulighet som vi kan holde åpen ja Ulempen er at vi da ikke ser noe, og det er en del av vitsen med å bruke såpass lang tid som vi har planlagt. Redigert 15.Mars.2014 av Tom Rør (see edit history) Link to post
torbi Svart 15.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 (redigert) , greit å ha noe alternativ, ønsker deg godtur nedover. Redigert 15.Mars.2014 av torbi (see edit history) Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Tom Rør Svart 15.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 (redigert) Takker :-) Alltid godt med alternative løsninger hvis ting ikke går som vi vil ja Redigert 15.Mars.2014 av Tom Rør (see edit history) Link to post
mgjell Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Skal bli gøy å følge denne tråden også. Link to post
Marida Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 140 innlegg og det er fire dager FØR avreise, dette kan jo ta helt av. Link to post
Tom Rør Svart 16.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Det er over all forventning, så vi håper folk får det de vil ha Link to post
aebi Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Hei Tom, det ar nok flere av dine følgere som sikkert kunne komme ombord i Ålesund og legge "melkeruta" rute på plotter fra Ålesund til Bergen. Link to post
Tom Rør Svart 16.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Det hadde kanskje vært noe, da vi først og fremst er ute etter "the scenic route", og ikke nødvendigvis raskeste vei :-) Link to post
DieselDahl Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Langtidsvarselet til yr kan tyde på at dere får god tid før stadtlandet skal forseres. Kan jo bli en fyldig reiseskildring fra mørekysten. Link to post
Tom Rør Svart 16.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Det ser ikke direkte lovende ut, men turen starter som planlagt, så får vi bare se om det blir en glippe. Lønner seg å ligge så nære Stadt som mulig, i tilfelle det skulle bli en åpning som vi kan utnytte. Link to post
Snekker'n Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Langtidsvarselet til yr kan tyde på at dere får god tid før stadtlandet skal forseres. Kan jo bli en fyldig reiseskildring fra mørekysten. Så akkurat på det samme! Har hørt at ting må bli værre før det kan bli bedre. Nå synes jeg at det er på tide med en bedring! Buster X med Yamaha 70 Link to post
pauc Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Med dagens værmelding blir det kanskje avreise på tirsdag? Link to post
Tom Rør Svart 16.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Turen fra Molde til Ålesund bør vel gå greit med den vinden som er varslet fredag? Link to post
freelander2002 Svart 16.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2014 Strekningen Molde Ålesund bør gå greit, Kan bli litt ruskete rett før Lepsøyrevet da du har en strekning der storhavet står rett inn. Der ville jeg heller sett på bølgevarselet en tenke på vinden. Pit stop i Ålesund og overnatting i Brosundet ? Indre lei videre fra Ålesund vi Vegsundet til Storfjorden videre mot Vartdalsfjorden, ut Rovdefjorden mot Stadt er ei fin rute :) Polar 17 Bowrider Prototype Skibsplast 660 TDI 2.8 Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn