Jump to content

Hentetråd Molde Oslo


Tom Rør

Recommended Posts

Makalaust skip det der, navigatørkontoret var det heller ikkje noko å sei på. Vil vel annbefale å ta rørtanga ut av lomma før du set deg :-)

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Så ryddig er absolutt ikke mitt kontor ombord, men nå har vel ikke du flyttet inn ennå. Vært på ett par rørleggerkontor. Så ikke sånn ut der. :lol:

Ser ut som en kjempebåt :thumbsup:

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Langtidsvarselet til yr kan tyde på at dere får god tid før stadtlandet skal forseres. Kan jo bli en fyldig reiseskildring fra mørekysten.

 

Så akkurat på det samme!

 

Har hørt at ting må bli værre før det kan bli bedre.

Nå synes jeg at det er på tide med en bedring!

 

bilde

Buster X med Yamaha 70

Link to post
Share on other sites

Strekningen Molde Ålesund bør gå greit, Kan bli litt ruskete rett før Lepsøyrevet da du har en strekning der storhavet står rett inn. Der ville jeg heller sett på bølgevarselet en tenke på vinden. Pit stop i Ålesund og overnatting i Brosundet ? Indre lei videre fra Ålesund vi Vegsundet til Storfjorden videre mot Vartdalsfjorden, ut Rovdefjorden mot Stadt er ei fin rute :)

Polar 17 Bowrider Prototype

Skibsplast 660 TDI 2.8

 

Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...