Jump to content

Hentetråd Molde Oslo


Tom Rør

Recommended Posts

Langtidsvarselet for Stad som ligg på Yr no, er ikkje så verst. Skulle vere mogleg å kome seg rundt både på søndagen og måndagen. Dersom du går ut Rovdefjorden, så kan du t.d. legge deg på Sandshamn for å vurdere veret. Austing er gunstig, då dette veret føret til minst bølgjer. Er det austaver er det heilt greitt å gå Breisundet og på utsida av Flø og direkte til Fosnavågen, sjølv om det er mykje vind.

Link to post
Share on other sites

Det er fornuftig bruk av penger.

kvamsøy/bringsvor er ennå smulere enn sandshamn spesiellt ved østlig vind.

Ellers ser eg nesten stad hjemmefra så kan gi deg noen visuelle observasjoner. I tillegg til spesialvarsel for stad bør man følge med på kråkenes og svinøy fyr.

Ser jo ikke så værst ut på langtidsvarselet, men det skifter fort.

Link to post
Share on other sites

Dagens prognose-Outlook: Definitivt meget lavtrykspræget vejr torsdag-søndag med vind fra vest, sydvest og syd og en del nedbør. I løbet af mandagen sandsynligvis nogen stabilisering af vejret i sammenhæng med en mindre højtryksryg, der skyder op fra de Britiske Øer. Længere frem usikkert men lige nu tyder det på nogen yderligere stabilisering og dermed bedre vejr.

 

Vi trommer videre!

Link to post
Share on other sites

Det som er synd med snø... er at den ligger på båten... og av og til på veien. Snø passer på fjellet og i skiløyper :P

Klarer ikke å se helt inn til båtplassen din Eureka. To speil fra Mauseidvågen via Tørla og et i Sjukneset......

Polar 17 Bowrider Prototype

Skibsplast 660 TDI 2.8

 

Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...