Tom Rør Svart 17.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Jeg har aldri betvilt at vi er i gode hender :-) Vi ender nok opp på Borgen i siste halvdel av påsken ihvertfall :-) Link to post
sunnmøre Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Langtidsvarselet for Stad som ligg på Yr no, er ikkje så verst. Skulle vere mogleg å kome seg rundt både på søndagen og måndagen. Dersom du går ut Rovdefjorden, så kan du t.d. legge deg på Sandshamn for å vurdere veret. Austing er gunstig, då dette veret føret til minst bølgjer. Er det austaver er det heilt greitt å gå Breisundet og på utsida av Flø og direkte til Fosnavågen, sjølv om det er mykje vind. Link to post
Tom Rør Svart 17.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Noteres :-) Link to post
Tom Rør Svart 17.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Da var nødpeilesender bestilt hos Spectra Marine i Molde :-) Link to post
volfro Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Det er fornuftig bruk av penger. kvamsøy/bringsvor er ennå smulere enn sandshamn spesiellt ved østlig vind. Ellers ser eg nesten stad hjemmefra så kan gi deg noen visuelle observasjoner. I tillegg til spesialvarsel for stad bør man følge med på kråkenes og svinøy fyr. Ser jo ikke så værst ut på langtidsvarselet, men det skifter fort. Link to post
Tom Rør Svart 17.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Det er kjekt med info "live" Link to post
Verrie Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Sabla dårlig gjort og legge hentetur til en helg hvor jeg ikke får tid til å følge med så mye..... Ønsker deg en fortreffelig tur. Dette kan være en utrolig flott tid å ferdes langs kysten. Link to post
Tom Rør Svart 17.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Dette kommer til å ta en drøy uke, så du rekker sikkert å få med deg noe ;-) Link to post
Verrie Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Satser på det. Må jobbe innimellom (eller stort sett hele tiden) for å markedsføre det du jobber med av produkter, mest sannsynlig, når du jobber :-) Link to post
Tom Rør Svart 17.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Noen må holde hjula i gang ja Link to post
Trophy Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Bedre vær på gang: http://www.yr.no/sted/Norge/M%C3%B8re_og_Romsdal/%C3%85lesund/%C3%85lesund/langtidsvarsel.html Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Tom Rør Svart 17.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Vi krysser fingre :-) Link to post
Snekker'n Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Bedre vær på gang: http://www.yr.no/sted/Norge/M%C3%B8re_og_Romsdal/%C3%85lesund/%C3%85lesund/langtidsvarsel.html For min del kan det godt bli enda litt bedre ved Stad..... Buster X med Yamaha 70 Link to post
Trophy Svart 18.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 6 sek/m og nordaust på lørdag, så det er vel håp i hengende snøre Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Snekker'n Svart 18.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 Varsel for Stad, torsdag: Har du bestilt høyttrykksspyling av båten, Tom? Trodde vi var enige om at det skulle være varmt, vindstille og sol? Buster X med Yamaha 70 Link to post
Tom Rør Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 Dette er torsdag, og da skal vel ikke vi over Stadten ? :-) La bongotromma virke litt til, så får vi se ;-) Link to post
MajorAndy Svart 18.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 Dagens prognose-Outlook: Definitivt meget lavtrykspræget vejr torsdag-søndag med vind fra vest, sydvest og syd og en del nedbør. I løbet af mandagen sandsynligvis nogen stabilisering af vejret i sammenhæng med en mindre højtryksryg, der skyder op fra de Britiske Øer. Længere frem usikkert men lige nu tyder det på nogen yderligere stabilisering og dermed bedre vejr. Vi trommer videre! Link to post
Tom Rør Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 Vi trommer videre! Link to post
Snekker'n Svart 18.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 I et anfall av ubegrunnet optimisme har jeg nå lagt fram en tube solkrem. Buster X med Yamaha 70 Link to post
Tom Rør Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 Det høres optimistisk ut, og det liker jeg Link to post
Eureka Svart 18.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 Hehe, ta frem isskrapa også da :) for her i Ålesund har det snødd i dag. Det fine med snø på land er at alt blir mye mere synlig, og ikke minst lysere. Link to post
freelander2002 Svart 18.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 Det som er synd med snø... er at den ligger på båten... og av og til på veien. Snø passer på fjellet og i skiløyper :P Klarer ikke å se helt inn til båtplassen din Eureka. To speil fra Mauseidvågen via Tørla og et i Sjukneset...... Polar 17 Bowrider Prototype Skibsplast 660 TDI 2.8 Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes Link to post
Eureka Svart 18.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 (redigert) To speil? - den tok jeg ikke.. -ha, nå tok jeg den :) - ligger faktisk ikke i foreninga sin havn, men i bukta på nordsiden. Årvika. Snøen ligger neppe lenge, og just nå ser det jo ut til at det blir sol og lite vind neste uke. Redigert 18.Mars.2014 av Eureka (see edit history) Link to post
Zitt Svart 18.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 Nå har jeg fått med fruen også, så nå håper jeg det begynner å hjelpe!!! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn