Jump to content

Hentetråd Molde Oslo

Tom Rør

Recommended Posts

Så kommer en svensk in i diskussionen.

Har inget att tillföra men läser tråden med stort intresse. Vill önska en god tur vidare och följer er flera gånger om dagen.

Lite extra nyfikna är vi då planera på Lofoten 2015 eller 2016 så smått har börjat.

Staslig skute med to meget hyggelige karer :) Ok så bryter jeg sammen og tilstår. Jeg ble imponert over den, så nå har jeg levert lottokupongen og har nummeret på en av annonsene på finn.no på speed dail :)

Polar 17 Bowrider Prototype

Skibsplast 660 TDI 2.8

Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes

Du skal fylle under den store brua som ligger 500 meter rett vest for utseilinga til havna du ligg i. Dieselpumpa ligger på din styrbord side når du er under brua (som har 20 meter seilingshøyde). Her er fersk og billig diesel. Betaler i automat på land. Du legger til ved kaia, fendre for svarte bildekk. I enden av betongkaia er det lagt ut flytebrygge som jeg benytter i stille vær. Tipper at prisen her er 1 kr. under det du må betale i havna.

Dieselpumpa ligger på din styrbord side når du er under brua (som har 20 meter seilingshøyde). Her er fersk og billig diesel. Betaler i automat på land. Du legger til ved kaia, fendre for svarte bildekk. I enden av betongkaia er det lagt ut flytebrygge som jeg benytter i stille vær.

Shell kort som gjelder her? Eller?

Maxum 4100 scb, Chenette III

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...