Jump to content

Hentetråd Molde Oslo


Tom Rør

Recommended Posts

Gratulerer med flott båt! Det må være en drøm som går i oppfyllelse :smiley:

 

Minner for øvrig om at de har kanskje Europas beste klippfisk/bacaloa på XL-Dinner, sammen med Atlanterhavsparken et av de beste tipsene til hva man bør gjøre i Ålesund (over vann) spør du meg :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Staslig skute med to meget hyggelige karer :) Ok så bryter jeg sammen og tilstår. Jeg ble imponert over den, så nå har jeg levert lottokupongen og har nummeret på en av annonsene på finn.no på speed dail :)

Polar 17 Bowrider Prototype

Skibsplast 660 TDI 2.8

 

Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes

Link to post
Share on other sites

Du skal fylle under den store brua som ligger 500 meter rett vest for utseilinga til havna du ligg i. Dieselpumpa ligger på din styrbord side når du er under brua (som har 20 meter seilingshøyde). Her er fersk og billig diesel. Betaler i automat på land. Du legger til ved kaia, fendre for svarte bildekk. I enden av betongkaia er det lagt ut flytebrygge som jeg benytter i stille vær. Tipper at prisen her er 1 kr. under det du må betale i havna.

Link to post
Share on other sites

Dieselpumpa ligger på din styrbord side når du er under brua (som har 20 meter seilingshøyde). Her er fersk og billig diesel. Betaler i automat på land. Du legger til ved kaia, fendre for svarte bildekk. I enden av betongkaia er det lagt ut flytebrygge som jeg benytter i stille vær.

 

 

Shell kort som gjelder her? Eller?

Maxum 4100 scb, Chenette III

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...