Jump to content

Hentetråd Molde Oslo


Tom Rør

Recommended Posts

Gratulerer med flott båt! Jeg er kanskje ikke helt subjektiv, men blått skrog er prikken over i'en.

 

Var det ikke Tom Rør som var kjent for å ha en lettbåt i en spesiell farge? Burde ikke den vært med på turen også? Så kunne snekker'n sittet i jolla mens han filmet. :-)

 

Utrolig spennende å følge disse henteturene, så jeg gleder meg til markøren begynner å bevege seg igjen på Marine Traffic.

Øivind

Link to post
Share on other sites

Takk for hygggelige tilbakemeldinger :-) Turen så langt har gått bra, og været i går var ikke ubehagelig på noe vis. Jeg liker ikke å gå innimellom og bortimellom i mørket, men det lille vi gikk i mørket i går var helt ok. Det er hyggelig at så mange følger med, og syns det er gøy å følge oss på vår lille tur nedover kysten.

Vi gikk nettop en tur, for å kikke oss litt rundt, og da skiftet været mellom sludd/regn/hagl, og kraftig vind, så vi fant veien tilbake til ebervarmen ombord :-)

Link to post
Share on other sites

Du skal vel ikke bytte ut jolla, Tom ?

I så fall må du jo få tak i en i samme farge, lett å skille ut på en måte, DER er Tom Rør!

Har du snakket med datteren og kona mi? De sier akkurat det samme. Kanskje jeg må lage en poll her på Baatplassen.no , for å stemme på om den skal beholdes :giggle:

Link to post
Share on other sites

Har du snakket med datteren og kona mi? De sier akkurat det samme. Kanskje jeg må lage en poll her på Baatplassen.no , for å stemme på om den skal beholdes :giggle:

Alternativt kan du oppgradere jolla også, nå som moderskipet er oppgradert. For eksempel til denne jeg tok bilde av i Tvedestrand i sommer. Jeg tipset deg vel via Facebook, hvis jeg ikke husker aldeles feil... :giggle:

 

 

bilde

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...