Jump to content

båtvalg, 500 000, 2 cabiner 1.gangskjøper


stian83

Recommended Posts

Der er ok, for å være amerikansk, Stian. Men da blir ikke min så smal og trang allikevel ? Det der driver av, om du blåser på den... stikkcabin, vil du ligge der ? Kvaliteten på båten ellers.. på nivå med bilene som lages der, middels på alt ? Jeg er kritisk ! Liker den nye grønne, men der stopper det ! Ups.. min mening ! Det er lov å være uenig i den. Til den prisen bør du få 2004 Holday med Yanmar !

Link to post
Share on other sites

Liker kritiske røster. Føler uteplassen på denne trumfer holiday, og utseende er vel det som tiltaler meg. Skeptisk som deg til amerikansk, men vet ikke hvor mye den har igjen av amerikansken deler. Av lesning på forumet har jeg forstått at finishen kan være litt dårlig, men denne er lakket trukket og teak'et opp :) men det er den byssa inne da. Føler meg som den virra, halvplaner/planer, drev/aksling, ac/uteplass.. er jo reneste jungelen, mog finner jo negative ting-skriv, om alle båter :) kanskje lest for mye

 

 

Finnes ingen aktuelle holiday til salgs pr nå, for liten motor ;)

Redigert av stian83 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ja, liker den, står som første båt som skal sees-testes om den ikke blir solgt i sommer, lar høsten ta litt av prutejobben..

Hva syns dere om denne?

http://www.finn.no/49455537

Finner lite info, ser den er bredere enn sea ray, men ikke like ""fornorsket"" med teak osv. Pluss for nye motor, minus for dobbel vedlikehold.

 

Redd 300 hk i den sea ray er for lite, iallefall utfra info her på forumet. Finn.no knop på sea ray, tror jeg, ut ifra tilsvarende modeller

Redigert av stian83 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

http://www.finn.no/46768983 om jeg skulle verdt fornuftig. ? Fin båt,, fin motor, fin pris?..? Om enn litt ""kjedelig"" men må vel bli voksen engang selv.

 

Er endel båter som går unna, hadde ca 8 på lista, 4 av de, topp 4 selvfølgelig, er solgt, så noe skjer., håper "høst" markedet og vinterpriser kommer om 3-4uker.. i denne varmen er det nok ikke salg som har 1 pri..

Link to post
Share on other sites

Hva tenker dere om ett skrog fra 88? Og du Worry, Master opp mot din, føles master større? Brått så må enn jo vurdere holiday igjen, ;) Jeg har sett 280 holiday men aldri den mastern, uteplassen virker jo større pr bilder,, og er jo breiere.

Lest alt som er om Master også nå, snart ekspert innen de fleste 27fots + båtene haha.

Solgte kåken, etter 1 visning, 40 lapper over, så nå er det i boks, og bare ny skute som mangler. Kommer det vanligvis mye båter ut på høsten, på finn?

 

I morgen er det endelig båt tur med gamle gode fram 25, men det er litt smått med 1 på 4år og 1 på 6 uker:)

God kveld :)

Redigert av stian83 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Masteren er 40 cm bredere. Klart man merker det. Har alltid likt den båten også. Det var kongemotor i den som ble solgt. Må være frampå nå det kommer ut slike, helt klart ! Men, ..igjen 280 Holiday 2002-2004 går jo for under 500 for tiden. Den kom i 1996 og lages i dag også. Litt mere moderne, selv om denne også går på overtid designmessig. En 2000 eller nyere Master/Inter lik den 88-modellen, ligger nok godt over 280'en i pris. Hos meg ville valget vært 100% eksemplaravhengig mellom disse båtene. Lykke, begge 2 !

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Haha. Joa, men skal ha solskinnsbåt, litt for trangt ute, derfor nimbus ( hard top ) og div andre ryker.

Dette er jo mye båt for pengene, skulle jeg klart og få noe sånt til 700

http://www.finn.no/48888864

En kompis kjøpte en 2008 Baltic med HT i år. 300 timer. Betalte 780. Så denne får du nok ned i pris. Tiden der Baltic var førstevalget er vel forbi. Folk vil kanskje ha litt mer moderne utseende nå til dags.
Link to post
Share on other sites

Disse sol-ukene forteller meg at det ikke er noe hast med lukket båt :smiley:

 

Godt dere koser dere! Ser at holiday med yanmar 184hk blirvsolgt fort, mens de mindre motoriserte ligger lenge.. tror nok de fleste, som meg selv, har googlet, og lest dine tips :)
Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...