shyggen Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Prøver igjenn Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Bilder!!! :)Jada, jada! La jo akkurat ut et bilde. Vi skal komme med flere. :-) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Eureka Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 (redigert) Takk :) Dersom man får svarte bilder som man legger ut med mobile enheter, prøv gamlemåten med " fullversjon" ikke mobilversjon, når bildet postet. Her i Ålesund er det 12,5 grader, lavt skydekke og jeg fyrer med ved. Siste arbeidsdag før ferien i dag.... Redigert 23.Juni.2015 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Ser du bildene som jeg har lagt ut, Eureka? Android og mobilversjon. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Key Freak Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 (redigert) Skonnerten Solrik av Grimstad. http://www.ss-solrik.no/ Redigert 23.Juni.2015 av Key Freak (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
shyggen Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Sitér dette innlegget Link to post
shyggen Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Nydelig skue, fra igår i Langesund Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Ligger ute nå ja. Er allergisk mot gjestehavna nå på sommeren.. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Ligger her nå.. om noen klarer den. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
MaSa Svart 23.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Vi regner med ankomst Grimstad innen 40 min nå ? Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Lå her I går.. :) Å det er ganske sikkert meg som ble observert. Var inne og hentet samboer og svigers. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
shyggen Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Følte meg liten nå med mine små 33fot, nå heiser de ned vannscooterern :) Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Å det er ganske sikkert meg som ble observert. Var inne og hentet samboer og svigers. :) Da så jeg riktig. :-) Vi gikk bak deg et lite stykke. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Vet ikke om jeg hadde vhf på oppå loftet.. Ellers måtte du kalt meg opp.. lytter på 16 og 22.. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Key Freak Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 St. Hans i Grimstad... Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Worry II Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Slipper brygge, da, eller hvordan var det ? Ikke så veldig forskjellig fra mitt ståsted, Key Freak :-) Strax tennes bålet her i Grimstad. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Og her er bålet. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Key Freak Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 (redigert) Snart natt i Grimstad. Redigert 23.Juni.2015 av Key Freak (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
MaSa Svart 24.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Etter en flott og sjelden sankthansfeiring i Grimstad så har vi flyttet oss ut til maløyene nå. Godt med plass overalt her ute.. Og takk til vanntro sine linker angående feiring i Grimstad og ett hyggelig møte med både Key Freak og worry ? Plutselig møtes vi igjen i sommer . Får ikke lagt ut bilder via tlf. Blir bare sorte bilder eller problemer med opplasting til server . Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
glalaks Svart 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 (redigert) Etter en flott og sjelden sankthansfeiring i Grimstad så har vi flyttet oss ut til maløyene nå. Godt med plass overalt her ute.. Og takk til vanntro sine linker angående feiring i Grimstad og ett hyggelig møte med både Key Freak og worry ? Plutselig møtes vi igjen i sommer . Får ikke lagt ut bilder via tlf. Blir bare sorte bilder eller problemer med opplasting til server . Prøv å gå inn på fotoalbumet og ta screenshot av alle bildene du vil legge ut også legg ut screenshottene her. Det funket til meg av en eller annen grunn.. Red: nå funket ikke det heller. Står at innlegget er tomt når jeg har lagt til bilder Redigert 24.Juni.2015 av glalaks (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
VannTro Svart 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Eller se å få BP åpnet for Tapatalk igjen. Det er veldig lite brukervennlig her uten PC ! Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Key Freak Svart 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Hyggelig å hilse på MaSa, Worry II og Førstefender. Vi ligger nå i Høllen i Søgne. Vi gikk først til Åros feriesenter, men der var det fullstendig ubrukelig å ligge med vinden fra vest! Dessuten var det ikke vann på bryggene, noe som muligens skulle fikses i morgen... Vi ble ikke for å vente på det. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
MaSa Svart 24.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Dere gikk så langt ja:) Synd med vinden og vannet! Muligens vestavinden som er desidert verste før åros ja:/ Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Key Freak Svart 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Høllen Brygge Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
dennrick Svart 24.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2015 Følte meg liten nå med mine små 33fot, nå heiser de ned vannscooterern :) Og det ned fra "taket"... Veldig kult Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.