Vedvards Svart 1.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Vanskelig å si, men jeg regner med rundt 11.00 Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Får ta med kikkert.. å speide... går du over til svenskekysten da Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Vedvards Svart 1.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Ja, tenker jeg legger kursen rett på Tanumstrand Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Håper du får en flott tur. Det er bare fantastisk å kjenne kreftene i denne båten. Er det Volvo motorer i din og? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Vedvards Svart 1.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Ja, Bjørn TAMD 73P EDC Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 1.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Nå går jeg ombord på Stena Line til Fredrikshavn og tog derfra til Hirtshals i morgen tidlig. Er ved båten ca kl 10:00 og håper på å komme avgårde rundt 12. Har kjøpt ny Plotter og må koble litt først..... Er utrolig spent nå. Forventer bra vær og bølgehøyde opp til ca 2m. Setter kursen rett til Tanumstrand om været holder seg. Blir det dårligere vær, går jeg til Smøgen og innaskjærs derfra Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 1.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Veldig spennende, god tur! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Anjuma Svart 1.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Hva er mAIS id'n? Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
MajorAndy Svart 1.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Rigtig god tur! Jeg vil anbefale at studere DMI's havprognoser. Det ser ud som om det vil være en god ide at sætte en kurs fra Skagen over mod Smøgen eller Måseskär. Kommer du længere nordpå vil det blæse markant mere. Men din båd er jo stor og stabil og bølgeprognosen siger ikke mere end max 1 meter bølger. Vi vil følge spændt med :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 1.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 Kjekt å få en slik tur nå på tampen av båtsesongen å følge med på! Lykke til og gratulerer med flott skip. Sent from my iPad using Tapatalk Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Gunga Din Svart 1.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 ser ut som det blir bra i morrn ettermiddag...under 6 og nordlig........da hade jeg legat o kjört på utsiden o hatt strömmen med meg (ivartfall prövt) grattis med flott båt Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Vedvards Svart 1.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2014 mAIS ID er Life of London Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 2.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 Da sitter jeg på toget i Fredrikshavn, på vei til Hirtshals. Fremme 9:30 Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 2.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 Riktig god tur, Vedvards ? Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 2.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 God tur Vedvards, nå kribler det ganske bra vil jeg tro Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
ebonita Svart 2.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 God Tur, det ser väl ut som att Du får väder och vind med Dig. :yesnod: Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 2.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 Riktig god tur. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Vedvards Svart 2.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 Noe tyvtriks for å laste opp bilder fra IPad? Får bare "intern feil"? Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 2.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 (redigert) Et par bilder Her er jeg i Fredrikshavn klar til å reise til HJØRRING for togbytte. Taxfree poser i tilfelle styggvær og stor bølgehøyde Togbytte i Hjørring. Sol og taxfree poser inntakt :) Øvelse gjør mester Redigert 2.Oktober.2014 av Vedvards (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 2.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 Flot vejr! Jeg har prøvet at finde dig på MT. Jeg ved? godt at du ikke har tændt for appen, men det virker som om MT ikke har registeret dig? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 2.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 (redigert) Noe tyvtriks for å laste opp bilder fra IPad? Får bare "intern feil"?Forumappen TapaTalk om du ikke har den fra før. Lykke til i dag og riktig god tur :-) Redigert 2.Oktober.2014 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Worry II Svart 2.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 Taxfree poser i tilfelle styggvær og stor bølgehøyde Ja, det er viktig ! Synd å ligge værfast uten godteri i posen Lykke til ! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 2.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 Samme her. Finner ikke "Life of London". Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
baatsman Svart 2.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 Life of London er synlig nå Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Key Freak Svart 2.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2014 Se der, ja! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.