Rolf Svart 10.Juni.2016 Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 Så du mener at dersom Kristian With passerer Ålesund og jeg ikke kan se noen båt på dekket, men mange jekkestropper slengende rundt på dekk og nedover skutesiden, så skal jeg sende en IM ? :) (Huff da, det var kanskje litt dårlig gjort) Min lille frykt også. Men det gikk bra, og karene på Kristian With var dyktige folk som visste hva de gjorde. Bilde fra da min ble sjøsatt i Kristiansand etter transport fra Levanger, ble med hele rundturen opp til Tromsø og ned: Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Tom Rør Svart 10.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 (redigert) Bilder tatt av folk i Fredrikstad, og i Drammensfjorden. Morsomt at folk legger ut i sosiale medier:-) Redigert 10.Juni.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 10.Juni.2016 Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 Nå må de ikke glemme å kjøre innom Bjørn i Arendal, og få kontrollert hentepapirene! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Juni.2016 Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 Det ser faktisk ut som de har tenkt å snike seg unna. Brudd på rutinene dette. ?? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
glalaks Svart 10.Juni.2016 Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 (redigert) Han svinger vel innom på returen;) kan jo ikke stoppe på samme plass begge veier;) Skal Kristian with forresten innom Trondheim? Redigert 10.Juni.2016 av glalaks (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Tom Rør Svart 10.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2016 Det tror jeg de skal. Hørte noe om litt mannskapsbytte eller noe. Sitér dette innlegget Link to post
Normarco Svart 11.Juni.2016 Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 Bodø akkurat nå, viser seg fra sin beste side. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 11.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 Vakkert :-) Håper det blir noen sånne dager Tusen takk Sitér dette innlegget Link to post
krone Svart 11.Juni.2016 Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 Møtte båten nord for Haugesund tidligere i dag. La ut bilde på face. Sitér dette innlegget Link to post
Noreide Svart 11.Juni.2016 Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 En flott skute på dekk har vært i Bergen i dag . Alle stropper var godt festet og vimpelen til Princessen blafret i vinden Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 11.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 Kult :-) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.Juni.2016 Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 Nei, nå ser det ut som Kristian With har rotet seg bort inne i fjordane, hjemmebanen til Salhuskvintetten, og da er det på tide med en trall. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 11.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 12.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 Fine frøkner vil ikke ha det humpete på Stadhavet? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 12.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 (redigert) feilpost Redigert 12.Juni.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 12.Juni.2016 Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 Bra MON bijou har fått selskap på dekk. Kjedelig med en sånn tur alene;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Tom Rør Svart 12.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 Helt klart. Man må ha noen å dele opplevelsene med Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 13.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2016 (redigert) Det har vel vært verre forhold i Hustadvika ? Redigert 13.Juni.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Juni.2016 Del på Facebook Svart 13.Juni.2016 Ikke så greit at du bruker opp det flate havet nå Tom. Dette burde du jo ha på tur syd Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 13.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2016 Jeg er veldig fornøyd med at det er stille på turen oppover også, ellers hadde jeg ikke sovet før den lå på vannet i Bodø ? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 14.Juni.2016 Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 Fortsatt stramme stropper;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 14.Juni.2016 Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Båttransport D5L Svart 14.Juni.2016 Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 Ser ut til at Pricessa har det bra på dekk Her har du litt nærbilder av stroppingen Kystfareren Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 14.Juni.2016 Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 Virker litt merkelig at de ikke bruker annet til avlastning av balansen i båten enn stropper. Hadde nok vært mer komfortabel med et par støtter på hver side på rett foran flapsene i tillegg. Men det fungerer vel greit det. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 14.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 (redigert) Takk for fine bilder Legg merke til de splitter nye stroppene. Kapteinen skjønte at jeg var i overkant redd for å få riper i skutesidene Redigert 14.Juni.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.