Jump to content

Draco 20 - Fra daycruiser til jolle


Komodo

Recommended Posts

Hei  @Hrjensen, og takk hyggelig tilbakemelding 👍

 

Motoren er reparert og går nå som en klokke. Men det er diverse andre småting som skal fikses, og det har jeg rett og slett ikke prioritert. Båten står derfor fremdeles på land. Håper å få tid til å få den ut snart, for nå er jeg sugen på å få til litt dykking!

 

Yamahaen skal ikke på båten, den skal selges. Den har lang stamme, og jeg må ha ekstra lang. Ellers hadde det jo vært veldig moro å fått en 150 på hekken :cool: 

 

Moro at du er inspirert av tråden, det er jo nå etterhvert flere som har gitt uttrykk for det. Håper du starter en egen tråd for ditt prosjekt og peprer det med bilder og forklaringer underveis :flag_bp: 

Det ligger forresten en ombygd Draco 20 til salgs på finn nå. Der er det imidlertid ingen forklaringer eller beskrivelser på hvordan ombyggingen er gjort...

 

Link to post
Share on other sites

dieselfan skrev 1 minutt siden:

Enig👍

Få tråder jeg har sett her inne har inspirert og engasjert som denne... 

Hyggelige tilbakemeldinger som varmer 😊

 

dieselfan skrev 1 minutt siden:

Veldig spennende å vente på og lure på hva som blir neste projekt fra den luringen 🙂

😂😂😂

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...