sunnmøre Svart 21.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 21.Juli.2016 Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 Gratulerer. Fin båt. Nyt sjølivet. Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 21.Juli.2016 Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 Gratulerer og god tur! Sitér dette innlegget Link to post
Festina_Lente Svart 21.Juli.2016 Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 Hyggelig å hilse på! Gratulerer med ny båt og fortsatt god tur. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 21.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juli.2016 Takk for det. Hyggelig. God tur vidare de også Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 13.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2017 Har no vore eigar av Bavaria 36 ei tid. Forrige helg fekk eg montert opp nye seil frå Boding. Er faktisk overraska over kor godt båten seiler med desse seila. Båten er meget stabil, sjølv når eg seiler med for mykje seil og stor krenging. Hadde rekna med at han ville miste rorgrepet ut i frå kva enkelte har sagt om Bavaria, men så langt har det ikkje skjedd. Velde 135% Genua, og fullspila storseil i cl-kvalitet. Seila i går i vindstyrke på ca 10 m/s uten å reve, føltes meget bra. Både morsomt, og ikkje minst forutsigbart. Gler meg til å prøve ut meir, og neste veke skal eg montere foldepropell? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.