Jump to content

10 -15 år gammal Bavaria seilbåt. Gjekk det like gale som spådd?


sunnmøre

Recommended Posts

Leopard: Du har sjølvsagt heilt rett. Det ideelle for oss hadde nok vore ein båt som var ein del større. Har også sett på nokre 36-37 fotarar, men har ikkje vore fornøgde med dei. Prisgrensa vår er nok eit problem. Hadde vi kunne gått opp ca 200.000 kr hadde det vore enklare ser det ut til:-)

Link to post
Share on other sites

Då ser det ut til at det blir ein turne i helga. Viktig å slite litt på dieselbilen før han blir heilt utdatert:-) Køyrer til Oslo og blir der nokre dagar, deretter vestover langs kysten. Ein heil del båtar som ligg i vårt prisområde skal sjekkast. Fleire merker som er aktuelle, dessverre alle awb :wink:  Kontoen manglar litt i høve Upper Clas. Skulle gjerne vore nyare Arcona eller Hallberg som var målet, men det er dessverre ikkje realistisk. Har eit nøkternt budsjett på 500,- for ferdig utrusta båt. Lite for mange, men mykje for oss. Har m.a. Bavaria 34Ac/ 36Ac som skal sjekkast. 32Cruiser som eg nemde ovanfor vart dessverre solgt fort. I tillegg er det Oceanis, Jeanneau og Dufour som står på lista. I tillegg nokre 80-tallsbåtar som ligg og lurer i vannskorpa. Er optimistisk og pakker stasjonsvogna full med seilkle og anna utstyr. Greit å gjere seg klar for hentetur til Sunnmøre.

Link to post
Share on other sites

Når det gjelder størrelse; fordelen med større båt er å få større rekkevidde, og bedre plass til gjester. Det er ihvertfall slik jeg tenker. Siden gjestene (barnebarna) kanskje ikke tar så stor plass er kanskje 32ft nok? Det er fordeler med mindre båt også, lettere å få plass i havn, alt av vedlikehold blir rimeligere og enklere osv. Da får man også råd til bedre seil, og vil når båten skal selges få igjen mer enn om man har hatt et trangt vedlikeholdsbursjett.

Link to post
Share on other sites

Blir spennande tur:-) Bilen skal forhåpentligvis tømast for utstyr, deretter blir det å køyre heim. Så blir det tog/ fly til dit ein ev båt ligg for henting. Dessverre ser det ikkje ut til å bli henting før i midten av juli om det blir kjøp. Då blir det kombinert hentetur og ferie :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Det vart dessverre ikkje tur for å sjekke bruktbåtar denne helga. Fekk meir informasjon og bilder av dei to mest aktuelle, og dei var pluseleg ikkje like aktuelle lenger.... Dumt, eg var ganske klar for den eine båten, men eg trur eg tok den riktige avgjerda om å la vere. Veldig gunstig pris, men litt for mykje usikkert. Har vurdert om eg skal legge ut linkar/ info om desse båtane, men trur ikkje det er rett sjølv om det er svært fristande.

Satser på at godbitane kjem etterkvart. Eg stressar ikkje, prøver eg å seie til meg sjølv. Vanskeleg med nydeleg vær og fin vind her på Sunnmøre :lol:

Link to post
Share on other sites

Smør det inn Eureka, du får nyte det :smiley: Det blir båt etterkvart, men ser det hadde vore lettare med eit budsjett på ca 600,-. Vil helst ned mot 400,- for å ha litt til oppgraderingar. Litt usikker inntekt i åra framover, då må ein prøve å vere litt fornuftig, dessverre. Slik er det berre, men båt blir det :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

16 meter bru? Ikornesbroa?

 

Har ikke tenkt at den var såpass høy, men så det på kartet nå.

Titta på Vegsundbrua samtidig. Den var merket 16,2 (!)i plan2nav/ jeppesenkartet. Jeg var overbevist om at den var høyere ?

-så, er det Vegsundbrua eller Ikornes som setter skranker for deg?

 

Lagt til: jaggu, i papirkartet står Vegsundbroa som 16 meter... Det var skikkelig pussig. Det går jo større båter forbi her enn som så.

Mener en kar sa han ikke kunne ha større båt enn benetau 41 pga den broa...

 

Og en annen kjenning hadde en SO 42.2 på rundt 19 meter...

Redigert av Eureka (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Tenkte litt på det med mastehøyden. 17,5 meter er jo akkurat i grensesona.

Tenker at det er kun dager med ekstremt høyt vann at det blir problemer. Typ 3meter over sjøkart null. Normalen ligger jo langt under det.

Og med litt planlegging, gå gjennom på lavvann, så er jo 17,5 meter innafor :)

Bommer man på tidevannstabellen, så er det jo bare å vente et par timer.

Link to post
Share on other sites

Vegsundbrua er utfordringa. Hadde båt med knapt 17 meter mast tidlegare. Vart litt venting før passering enkelte gongar. 16,5 meter er truleg grett stort sett heile tida, bortsett frå når det er springflo. På fjøre går du fint under med 17,5 meter. Vil helst finne ein båt der eg kan gå under brua heile tida. Det blir ganske mange passeringar i løpet av eit år:-)

Link to post
Share on other sites

Ellers så er det ganske mange bruer på Vestlandet som er 16 meter.

Tell me about it :headbang: Har 18m mast selv, det begrenser tilgjengeligheten en god del om man har lyst å komme til området sperret av 16m bru.. Hadde nok også vært på utkikk etter en båt med 16m mast hvis jeg var trådstarter, det blir et irritasjonsmoment å måtte vente på tidevannet hver gang man skal under brua.

Link to post
Share on other sites

Ulike teorier om desse bruene. Nokon kaller dei Natobruer. Skip av ein viss størrelse skulle kome seg under. Ein annan teori er at ein veg/brudirektør av eit eller anna slag, hadde seilbåt med mast på 15 meter. Derfor så mange bruer på 16 meter. Veit ikkje om nokon av desse teoriane er særleg rigktige :saint:

Link to post
Share on other sites

Har faktisk vurdert Maxi 108. Liker godt dei klassiske svenske båtane. I ein Maxi får du mykje plass for pengane:-) Ein Maxi 108 med nyare motor og fast vindskjerm hadde faktisk ikkje vore så dumt. Problemet er frua :lol: Ho vil ha ein nyare båt med dusj og slikt.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Søndag vart det omsider handel av båt. Ein Bavaria 36 AC vart kjøpt av eit hyggelig par på Sørlandet. Båten har ein del oppgraderingsbehov og generelt behov for TLC, grunna lite bruk ein del år. Storseilet er rimeleg grønt, så det blir berre heist langt fra andre båtar. Storseil, ny sprayhood og foldepropell kjem til å bli kjøpt/ bestilt i løpet av hausten. Kjem også til å skifte vindu etterkvart. Desse er kanskje krakelerte og lite gjennomsiktige, noko som er ei svakheit på 2002-2003 modellane. Litt å gjere, men prisen reflekterte også dette. Trur eg har gjort ein rimeleg grei handel.

 

No er vi på roleg tur heimover. Kom til Mandal i går, etter ein flott dag på sjøen. Fortset vidare vestover i morgon.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...