Jump to content

Hentetur Sandnes Asker.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Det er jeg helt enig med deg i JonnyF. Bruker kameraet på Lindesnes aktivt når det er snakk om tur.

 

Nå har jeg avlyst turen denne helgen. Båteier er lei seg for at det ikke blir tur, men har forståelse for at når været er så ustabilt er det en stor risiko å gå med ukjent båt.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Etter værmeldingene skal det være helt rolig i dag, Dmi snakker om ca 1,5 meters bølgehøyde. Men økende i morgen. I følge windytv ligger det et stort lavtrykk uti havet som lager været veldig ustabilt ser det ut som. Dermed blir det for usikkert. Nye eier bør få en god opplevelse, ikke en reise med stress og angst for dårlig vær. Eier reiser imidlertid bort for å teste båten litt i fjordene rundt Stavanger Sandnes denne helgen.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Fantastisk utpå der i dag, hørte på rapporter fra Rogaland radio nå. De sa det var vindstille så godt som hele ruta, bortsett fra lista tror jeg det var. Eller Lindesnes. Der var det 13 ms vind. Kjedelig at det skal være på denne måten. Men morgendagen ser fortsatt ikke spesielt hyggelig ut. Med nedbør og10 ms vind. Så jeg gå Per det kommer en ny helg med noe mer stabilt vær.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Better safe than sorry! Du har etter hvert så mye erfaring med det kyststrekket der at det bare er å stole på magefølelsen Bjørn! Full forståelse for det! Følger med uansett, og så slipper jeg å forsinke tog denne helgen!!! Kanskje større sjanse for at jeg for kommet meg utpå for å møte dere også!! :yesnod:  :wink:

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Det er gutta som er ombord. De ville bort å teste skuta litt. Så de går nok for å bunkre diesel og prøvekjøre litt etterhvert. Jolla skulle henges på . Så det skjer nok litt av hvert der borte i dag. Jeg har anbefalt de å ikke legge ut på tur over Jæren . Været er ikke bra i følge yr utover dagen. Følg med å ta gjerne bilde om de beveger skibet.

Jeg måtte desverre bli i Arendal. Min samboer ble innlagt med høy feber og noe betennelse i kroppen somewhere.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Vinden øker jevnt å trutt utover dagen dag. Skulle ikke over 10 ms sa yr. Men jeg tror nok kanskje den øker. 13 på lista og lindesnes.. er ikke noe å krangle med. Da bør båten være stor og tung.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...