Jump to content

Hentetråd Stocholm til Oslo - Nord Star 47


sap_2000

Recommended Posts

Såpass, ja. 

I sotekanalen nå.  Blir like lamslått hver gang over hvor flott det er på Bästkusten. 

Skulle hatt dashcam for endel av strekningene på denne turen.

 

Blir nok litt huskestue over humparna og Gule humpen snart, og vi gleder oss :thumbsup:

 

 

IMG_1070.JPG

IMG_1075.JPG

IMG_1078.JPG

IMG_1079.JPG

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Gule hel*** er det nye navnet :giggle:

skal aldri si et negativt ord om denne båten igjen. Imponerende er det eneste jeg får frem nå. 

 

har ingen bilder dessverre ....men kompis snappet er par.  

 

Gjennom havstensund nå.  Snart ut i kosterfjorden og så inn til Strömstad og ordne noen formaliteter og møte rederene

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Tror jeg ville gått Sekken og Kjøkøysund hvis jeg var dere nå. Var der nede med Victoria (38 fots Trawler) forrige søndag, og det området + Strømtangen var ikke mye moro i sydvest 15 ms. (kastet inn håndkleet ved Strømtangen og gikk inn i Øyenkilen og tok en overnatting). 

God tur videre! 

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Snart hjemme nå og jeg ble nettopp passasjer for en stund :smiley:  Deilig å kunne senke skuldrene kjenner jeg. 

 

 vi ble møtt i kosterfjorden av nord Star gutta som holdt følge inn til Strømstad. Ordnet med eksportpapirer i tullen, den andre båten ble parkert og nå er vi fem ombord på det siste stykket av den mest fantastiske turen i mitt liv :blush:

 

Tok sekken (i 41 kn på slutten), kjøkøy, strømtangen og ut s av Hankø.  Eierene fikk kjenne litt på hva båten er god for, men det var barnemat i forhold til gule hel** før i dag.

 

 

Skal droppe av min gode kammerat og fantastisk dyktige co pilot i Son, så en pit stop i Drøbak før vi ender på Oksenøya 10 meter fra Karma :yesnod:

 

edit: snart på Gullholmen.  Gutta bak kringla har gitt D8'ene mat :wink:

 

IMG_1113.JPG

IMG_1115.JPG

IMG_1122.JPG

IMG_1123.JPG

IMG_1124.JPG

IMG_1126.JPG

IMG_1127.JPG

IMG_1128.JPG

IMG_1133.JPG

IMG_1134.JPG

IMG_1138.JPG

IMG_1144.JPG

IMG_1145.JPG

IMG_1144.JPG

IMG_1150.PNG

IMG_1151.PNG

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Fy flate for en båt og mannskap! Visste at kunnskapsnivået var høyt, men bare det at man fikser på ting som verftet burde luket ut ?

Var innerst i Singlefjorden/ Sekken rundt den tida dere var der og at den båten kan holde 41 knop det mens du slapper av er bare helt ufattelig!

 

Gratulerer med nok en fantastisk hentetråd ??

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Får pakke ut av båten i morgen.

ble sittende å prate om båten og turen etter at vi la til på Oksenøya.

 

Skuldrene er nede etter en fantastisk tur jeg aldri vil glemme.   Nå har alle gått hjem og jeg kjenner det er på tide å køye snart. 

 

Jeg har hatt en fantastisk god venn og co-pilot med meg på tur som jeg skylder en stor takk for at alt gikk såpass på skinner under krevende forhold. Har vært en sann fornøyelse :smiley:

 

Jeg har ikle lest alle svarende underveis. Skal lese gjennom tråden når batteriet er ladet opp igjen. 

Tusen hjertelig takk for følget, hjelpen og alle gode ord :blush: 

 

hadde håpet på en skikkelig regnbyge nå på slutten, men jeg må nok spyle skuta i natt også :giggle::crazy:

 

noen bilder fra siste innspurt uten tekst 

IMG_1186.JPG

IMG_1184.JPG

IMG_1185.JPG

IMG_1183.JPG

IMG_1177.JPG

IMG_1180.JPG

IMG_1175.JPG

IMG_1169.JPG

IMG_1168.JPG

IMG_1152.PNG

IMG_1165.JPG

IMG_1151.PNG

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Takk for en fantasisk tur for oss som har følgt deg og og kompis
har hvert en meget bra hentetråd som det står respekt av
HA en god natt om du ikke har svimt av enda ....vi snakkest pluselig igjen :thumbsup::wink:

Redigert av LALUNA II (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...