Jump to content

Hente SeaRay Sundancer 340, Kaupanger - Stathelle


Kapt Skuteløs

Recommended Posts

Det var kjipt. Lever meg litt inn i dette etter vår hentetur i fjor på denne tiden som endte med heving av kjøpet og litt i overkant spennende tur med vann i diesel og tapping av filter hver 40 min natterstid midt i oslofjorden. Da håper vi på mandag.

Hilsen

Lurvetass

 

Link to post
Share on other sites

Jeg håper den hevingen av kjøpet gikk smertefritt da, den hørtes ikke gøy ut den opplevelsen der.

 

Ja visst var dette kjipt, nå kunne jeg fått et par dager opp Sørlandskysten, men nå ser det ut som om dette bare blir en transportetappe 1. mai. Jeg har en arbeidsgiver som krever sitt også. Neste helg har jeg konfirmanter jeg må ta meg av :smiley:

Link to post
Share on other sites

MagneG skrev for 4 timer siden:

Jeg håper den hevingen av kjøpet gikk smertefritt da, den hørtes ikke gøy ut den opplevelsen der.

 

Ja visst var dette kjipt, nå kunne jeg fått et par dager opp Sørlandskysten, men nå ser det ut som om dette bare blir en transportetappe 1. mai. Jeg har en arbeidsgiver som krever sitt også. Neste helg har jeg konfirmanter jeg må ta meg av :smiley:

 

Jada, det løste seg og vi endte med en litt nyere og dyrere båt.

Men den er vi veldig fornøyd med og gleder oss over årets sesong.

 

Hilsen

Lurvetass

 

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#
MagneG skrev 48 minutter siden:

 

...men her er en youtube-video som filmes fra en seilbåt som går igjennom, men fortsatt skeptisk.

 

 

 

Ser ut som ei seilsnekke, og de stikker ikke særlig dypt. Kunne også vært meg med kjølen oppe (eller ikke, strømspenn over på slutten der, synd). 

Redigert av Avmønstret# (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Da er propellene snart montert og båten sjøsatt. Hvis jeg ikke får kontrabeskjed så sitter jeg på toget i kveld :smiley:

Avgang fra Randesund blir en gang på formiddagen i morgen, men er det noen som veit hvor det er rimelig og god diesel på strekningen Kr.sand - Arendal?

Link to post
Share on other sites

Godt å høre at det skjer noe ...hvem som er billigst på dieselen er jeg usikker på
Arendal har diesel som pleier å være trygg
Tømmerstø er rett i nærheten av der du er spør etter båtplassen rabatt hvis det er folk der usikker på om de gir det enda
 

p3d-2018-apr-30-006.jpg

p3d-2018-apr-30-007.jpg

Redigert av LALUNA II (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Neste hindring er været i morgen blåser kuling 11ms nå her nede og roer seg nok ikke før utpå ettermiddagen ..
Er noen åpne områder opver som kan by på litt utfordringer
Kåsefjorden ,Homborsund -Arendal - Lyngør kan krype innaskjærs Sørlandleia til Lyngør åpent en del derfra til Jomfruland
marinogram.png

Redigert av LALUNA II (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...