Jump to content

Bergtatt på tokt - 2019

Pequod

Recommended Posts

Pequod skrev 13 minutter siden:

Stemmer det. Damene om bord har lyst på Sverigetur,  så det blir Strømstad i kveld, og Koster og Stavern i morgen.

He he, se det ja. Skipper på egen flott skute, men når damene ønsker seg utenlandstur, da ...... blir det det.

Håper du er fornøyd med nye båten, virker slik på deg i alle fall 

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Da er vi i Strømstad og overnatter her. Flott tur, tok innaskjærs på grunn av mannskapet. I morgen besøker vi Koster før retur til Norge.

Men et spørsmål: Når vi er tilkoblet  landstrøm kan vi ha Wallasen på da? Har jo bare erfaring med Webastoen i Nidelven, og der gikk det ikke.

Så lenge batteriene lader på landstrøm så går vel det greit?

Det går sikkert bra, jeg hadde enten krysset fra Strømstad i morgen tidlig, (kl 09). Eller så hadde jeg gått litt opp igjen, så over ved Bolærne. Det kommer til å bli litt sjø fra koster til Stavern imorgen. Nå tåler sikker dere en del, men jeg prøver å unngå det stykke når det kommer 10sm fra sørvest midt på dagen. Da blir det mye bevegelse i noen timer....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...