Jump to content

Båter i sjøen


Sydvesten

Recommended Posts

Vi kjøpte messebåten Saga 365 vi.....;-)

Kjekk messe, men ble litt dyrt. :giggle:

 

Gratulerer ! Det ser ut som dere blir eneste eier av Saga 365 neste sommer. Etter hva jeg leser vil de ikke være leveringsdyktige med flere båter før høsten 2013....merkelig.

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Skremmende inlegg her på denne tråden fra 2 år tilbake i tiden, da jeg stod på for å handle en OVNI, mens kona skulle ha en J45DS.

og så fikk jo fruen det som hun ville, men da hadde hun forandre mening og ville ha en Lagoon Catamaran.

Da var jeg så lei diskusjonene, at bare jeg fikk en båt, så var jeg klar.

Så nå har vi en hel båt med 2 skrog, et godt valg.

Kona fikk viljen sinn igjen.

(men en dag skal komme de jeg slår tilbake :pray: )

Redigert av Careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

i seilbåtklassen likte jeg SIRIUS DS35, men ville tro 40DS ville vært mere riktig

i motorbåtklassen var det noen riktig flotte Trawlere, samt Sealine selvfølgelig med SC35 og ikke minst SC42 da, herlig concept

NC11 har flotte løsninger, samtidig er det skuffende at de ikke hadde Prestige 350 fly der,,,,

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...