Kanalkapteinen Svart 12.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2021 Det baller fort på seg når man «burde vel likegodt» ?? Men dette blir jo utrolig bra, og du klarer jo å få ting ferdig kjapt, så da er det kun positivt! Stå på, slike tråder gir glede i vinterkulda! Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Chilli Solbris Svart 12.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2021 Kanalkapteinen skrev for 4 timer siden: Det baller fort på seg når man «burde vel likegodt» ?? Men dette blir jo utrolig bra, og du klarer jo å få ting ferdig kjapt, så da er det kun positivt! Stå på, slike tråder gir glede i vinterkulda! Tusen takk!?? Legg gjerne link til ditt prosjekt inn her! Dine historier er blitt en klassiker som bare må leses! Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 12.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2021 Lurer på om folk flest vet hvor mye varme ledstripe kan gi? Den jeg satte inn på badet akter gir 78 grader! Viktig med lufting! ?? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 12.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2021 Må være liv å pensjonere disse to? De satt i platene helt akter og har fått mye fuktighet gjennom mange år! Til sommeren blir deg nye plater! Røret har blitt grundig isolert! Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 12.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2021 Ble ikke helt ferdig i dag heller, men det nærmer seg!?? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Faxen Svart 13.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2021 Bærre lekkert, som dem sier i "The julekalender." Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Chilli Solbris Svart 13.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2021 Og endelig er akterlugaren igjen klar til bruk! Etter ett år og to måneder kan jeg endelig ta i bruk akterlugaren igjen!?? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 13.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2021 Det var utrolig godt å endelig kunne få flytte tilbake til akterlugaren igjen!?? Det har tatt alt for lang tid! Men du verden så godt å ha gjort den jobben som hever skuten på så mange plan!?? Bruker de skreddersydde overmadrassene i bunn for å få høyden opp til kanten på ramma. så to gode madrasser fra Jysk. De skal brukes til lommeboka tillater bestilling av skreddersøm! Og med Welpur overmadrass så må jo dette bli bra!??? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
torebåt Svart 14.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2021 Prinsessen på erten Begynner å bli lavt under dekk med alle madrassene Ser skikkelig flott ut, og ganske sikkert veldig komfortabelt. Når man ser den svære senga, forstår man hvor stor båten er Det er hyggelig å lese om vedlikeholdet og oppgraderingene som gjøres. Gjerne flere bilder av båten inne og ute Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2021 torebåt skrev 54 minutter siden: Prinsessen på erten Begynner å bli lavt under dekk med alle madrassene Ser skikkelig flott ut, og ganske sikkert veldig komfortabelt. Når man ser den svære senga, forstår man hvor stor båten er Det er hyggelig å lese om vedlikeholdet og oppgraderingene som gjøres. Gjerne flere bilder av båten inne og ute Ja, egentlig blir det for høyt med disse madrassene. Men det får duge fram til jeg har råd til å kjøpe skikkelige formsydde madrasser. Men behagelig! Det er det! Tror det ligger godt med bilder gjennom tråden her. Men skal legge ut en guidet tur gjennom skuta når den er ferdig ryddet til jul!???? Men da må du vente noen dager!??? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Gullfisk Svart 14.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2021 Blir flott dette "burde ikke likegodt" hatt en ledstrip oppunder rundt sengeramme også da? Link to post
los083 Svart 14.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2021 Hyggelige annonser på Solbris tråden. Passer til madrassene! Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2021 los083 skrev for 4 timer siden: Hyggelige annonser på Solbris tråden. Passer til madrassene! ????? Skal ikke vises til kona! Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Ida Marie III Svart 14.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2021 Flott arbeid...??? Det røde LED lyset gav meg assosiasjoner til den gang jeg bodde i Amsterdam...?????? Link to post
Pequod Svart 14.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2021 Ida Marie III skrev 1 time siden: Flott arbeid...??? Det røde LED lyset gav meg assosiasjoner til den gang jeg bodde i Amsterdam...?????? Kanskje derfor den annonsen ovenfor dukket opp! Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Chilli Solbris Svart 15.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2021 Ida Marie III skrev On 14.12.2021 at 15.55: Flott arbeid...??? Det røde LED lyset gav meg assosiasjoner til den gang jeg bodde i Amsterdam...?????? ???? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 15.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2021 Vel, det er jo alltids mer å gjøre og da kan jeg jo like godt….?????? Jeg skal montere Y-ventil slik at jeg kan velge tank eller rett ut. God plass er det jo selvfølgelig ikke?? Samtidig skal jeg få montert varmeregister slik at badet varmes opp ved hjelp av varmtvannsberederens varmekrets. Bildene er feil vei. Jeg bruker TruDesign. Skroggjennomføringen er montert for over et år siden. Bildet er feil vei. God plass er det ikke. Risten foran varmeregisteret gir god gjennomstrømming. Under plasten er den blank og fin. Slik ser registeret fra Eberspächer ut. Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Faxen Svart 16.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2021 Det blir flott. Skal du feire jula om bord? Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Chilli Solbris Svart 16.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2021 Faxen skrev for 4 timer siden: Det blir flott. Skal du feire jula om bord? Tusen takk!?? Ja, i den grad det blir å feire jula i år. Jeg har tre nattevakter så det blir ikke mye futt i feiringa!☺️☺️ Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 16.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2021 I dag var jeg med for å vinterstengte en hytte til noen venner. Det var ikke mye vinterfølelse gett!?? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Knude Svart 17.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2021 (redigert) Flotte bilder. Norsk vinter er uforutsigbar. I Grimstad/Arendal har vi nå vårfølelse. For ei uke siden full vinter. Flott å se at du kommer i mål med alle disse detaljene ombord. God jobbejul. Redigert 17.Desember.2021 av Knude (see edit history) Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Chilli Solbris Svart 17.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2021 Knude skrev for 11 timer siden: Flotte bilder. Norsk vinter er uforutsigbar. I Grimstad/Arendal har vi nå vårfølelse. For ei uke siden full vinter. Flott å se at du kommer i mål med alle disse detaljene ombord. God jobbejul. Tusen takk @Knude! ☺️☺️ Det er utrolig godt å kjenne at jeg har såpass energi at jeg faktisk orker å gjøre noe etter jobb!?? Ønsker dere en riktig hod Thailand jul!??? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 17.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2021 Og så var treveisventilen montert! Det begynner å flaske seg i akterkabinen og badet nå!?? Herre jemimi for et kaos! Og forbasket trangt Ingen lekkasjer!??? Og fenne brukes laaaangt til havs!?? Og denne for det meste! Sitter inne i skapet godt skjult!??? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 17.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2021 Solbris II skrev On 16.12.2021 at 16.13: I dag var jeg med for å vinterstengte en hytte til noen venner. Hvor er dette? Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Chilli Solbris Svart 17.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2021 Komodo skrev for 1 time siden: Hvor er dette? Bellevillekilen? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn