Chilli Solbris Svart 23.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2024 For en utrolig fin jobb du har gjort med den båten! Virkelig flott er den blitt!😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Sandebukta Svart 23.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2024 Flott jobb og godt håndtverk! Det er en del som liker å prate skit om Bayliner, men den du har + 4588/4788 er jo skikkelige skuter med gode løsninger. Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
pam Svart 23.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2024 7 hours ago, index said: Lekkert arbeid! Båten ser bedre ut enn man skulle tro var mulig, den overgår nok originalen på veldig mange punkter. Jeg ser du skriver om viktigheten av å stive av i forbindelse med å sette inn luke i hekken. Ble selve akterspeilet forsterket, eller er det kun rammen rundt utskjærningen? Jeg tenker at det partiet der akterspeilet har mistet halve høyden nok får større påkjenninger nå enn før? Har dette blitt kompensert på noe vis? Tak, Ja, agterspejlet blev forstærket. Der er glasset ind alu-profiler både op langs siderne af udskæringen og i bunden for at forstærke hele sb agter. Ikke mindst fordi der sidder fortøjningsklampe og stolpen for hard-toppen. Der er ikke videre påvirkning fra motorene da de jo indenbords med aksler. Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
pam Svart 23.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2024 5 hours ago, Sandebukta said: Flott jobb og godt håndtverk! Det er en del som liker å prate skit om Bayliner, men den du har + 4588/4788 er jo skikkelige skuter med gode løsninger. Tak. Der ligger meget arbejde bag. Ja, der er en del der rynker på næsen når man siger Bayliner, men der er stor forskel på modellerne/serierne, og de fleste tænker speedbåde. Man kan sige at blandt de ældre serier er de 3 Motoryacht modeller 32xx, 38xx og 45xx bygget til en anden standard end de øvrige fra den era. De er betydeligt kraftigere i skrogene, er “trawler-design” deplacement/halvplanende. I interiøret blev brugt en del rigtig teak i udgangspunkt i stedet for laminat ect., samtidig er udstyr mv. mere eller mindre de samme mærker som fra andre værfter fra tiden. De tre modeller holder da også priserne en del bedre and de andre serier. De blev bygget til det blandede klima i PNW og er ikke sjældne op mod Alaska heller Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
Ida Marie III Svart 23.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2024 Flott arbeid, er mektig imponert over arbeidskapasitet og utførelse... Fikk en ide etter jeg så bildene av din nye sofa på flybridge, fint farge valg. Jeg skal selv bytte ut begge sofaene, samt fører stolen der oppe i vinter. Sitér dette innlegget Link to post
pam Svart 24.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2024 16 hours ago, Ida Marie III said: Flott arbeid, er mektig imponert over arbeidskapasitet og utførelse... Fikk en ide etter jeg så bildene av din nye sofa på flybridge, fint farge valg. Jeg skal selv bytte ut begge sofaene, samt fører stolen der oppe i vinter. Tak du, ja, de sofaer er noget af det værste. Kan anbefale at lave dem i glasfiber med from-core så de ikke bliver tunge. Var lidt i tvivl om farven skulle være som nu eller en mere lys brun som... Men er meget godt tilfreds. Bliver spændende at se hvad du kommer op med på din Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
Ida Marie III Svart 24.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2024 pam skrev for 5 timer siden: Tak du, ja, de sofaer er noget af det værste. Kan anbefale at lave dem i glasfiber med from-core så de ikke bliver tunge. Var lidt i tvivl om farven skulle være som nu eller en mere lys brun som... Men er meget godt tilfreds. Bliver spændende at se hvad du kommer op med på din Hvilken duk/trekk brukte du på sofaene oppe på flybridge ? PVC eller ? Er jo havnepressening over der oppe, men kan jo fra tid til annen bli fuktig der oppe likevel.. Tenkte å unngå Skai, slik det er brukt på de gamle. Sitér dette innlegget Link to post
pam Svart 25.Oktober.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2024 12 hours ago, Ida Marie III said: Hvilken duk/trekk brukte du på sofaene oppe på flybridge ? PVC eller ? Er jo havnepressening over der oppe, men kan jo fra tid til annen bli fuktig der oppe likevel.. Tenkte å unngå Skai, slik det er brukt på de gamle. Skai er %€)€(%/€”/=#) helt enig. Har brugt Spradling Silvertex som vist også bruges af Princess, Fairline mf. Det findes i mange farver, mener det er 4010 som jeg fik på. Det er vandtæt, stof-like. Lidt “pricy” men lækkert. Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.