Jump to content

Bavaria, pest eller kolera


Lazy days 2

Recommended Posts

Har vært ute men bav 42 i helgen. ligger i uthavn, og om morgenen finnes overhodet ingen strøm. Hovedbryteren hadde tatt kvelden.

Enkelt å fikse, jada, men du trenger en sag !

Vet ikke hvordan det er i andre båter, men ikke en gang i min gamle "ikea" Maxi behøver jeg sage hull i interiøret for å komme til vitale deler.

Born to sail,forced to work. ...............Hjemmeside:
Link to post
Share on other sites

Har vært ute men bav 42 i helgen. ligger i uthavn, og om morgenen finnes overhodet ingen strøm. Hovedbryteren hadde tatt kvelden.

Enkelt å fikse, jada, men du trenger en sag !

 

Hvilken Bavaria 42 var dette.. Det finnes flere Bavaria 42, både motorbåt og seilbåt.. Regner med du kan være mer spesifikk med tanke på hvilken B42 dette var.. Dette siden du var ute med båten, så formoder jeg dette er svært enkelt å besvare

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Hvor sitter så denne bryteren i Bavaria 42 Cruiser da??

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Det var nettopp det som ante meg baatsman, den sitter på samme sted som 39'en.. xxx xx xxxxxxx xxxxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxx xxx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxx x xxxxx xxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx

 

Jeg gjorde samme eksersis på jag hentet ut strøm til ankervinsjen..

 

Kommentar fra moderator: Svært upassende personangrep slettet.
Som tidligere varslet stenges da tråden.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Ikke prøv og lage en liten sak til stor. 4 skruer og stolen er borte. Helt synlig sitter hovedstrømbrytere til motor og forbruk. Mange har montert inn bryter for winsch og thrusler der. jeg fjernet panelet når vi satte inn ny radar.

 

Og jeg er ikke spes teknisk. Bavaria er laget veldig enkelt for ettermontering av utstyr som varmer og trekking av kabel. Mange har og lære av dette. Det er sikkert ikke verdens beste båt, men sjekk nøye når skjærer ut til gjennomføring, thrusler osv. Snakk med transportører av båter og hvem som tåler og stå på kjøl osv.

 

Bavaria har heller ikke den råeste finish, det er helt klart, men sjekk dører osv. Er dette virkelig så dårlig? Jeg mener ikke det. Men sika er det. Men jeg lever fint med det.

 

Og litt pussig, båten vår har standard 4 tonns blykjøl. Veier tom 10,4 tonn. Ikke så gal kjølprosent det.

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...