Buster L Mercury Svart Mandag 15:56 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 15:56 Takk takk karer. 👍 Ja hadde jeg visst om 207 herder før så hadde jeg kjøpt det tidligere. Jeg sliter fortsatt med amine blush etter tre runder med vask pluss aceton enkelte plasser. Finnes det bedre og dyrere epoxy enn west system, eller er det dumt å bytte midt i prosessen? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart Mandag 16:52 Link til dette innlegget Svart Mandag 16:52 Du må være petimeter de lux. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Hakkannen Svart Mandag 23:29 Link til dette innlegget Svart Mandag 23:29 Buster L Mercury skrev for 7 timer siden: Jeg sliter fortsatt med amine blush etter tre runder med vask pluss aceton enkelte plasser. Finnes det bedre og dyrere epoxy enn west system, eller er det dumt å bytte midt i prosessen? Ja, kan nesten se det på bildene at du har fått en del voksutfellinger her og der. Du får det rett og slett ikke vekk, selv med litt Zalo i det varme vannet? Ville brukt en stiv skurebørste eller en slik firkantet politisk korrekt ved vaskingen. Aceton tar ikke amine blush. Så lenge forrige lag med epoksy er herdet er det for så vidt det samme hvilken epoksy du fortsetter med. Men plages du med mye amine blush kunne det nok som sagt ha hjulpet med herder 207, den kan du blande med basen du har fra før (West System 105 resin), men da i forholdet 1:3 (mot 1:5 som med herder 205 og 206. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.